Šport
5 ogledov

Američani popili 228 milijonov litrov piva

(Seattle Seahawks - Denver Broncos) Super Bowl EPA
Finale lige NFL, Super Bowl, je eden izmed največjih športnih dogodkov v ZDA, ki ga vedno pospremi tudi veliko zanimivosti. V ZDA ocenjujejo, da so gledalci med finalom popili 228 milijonov litrov piva, količina pa bi zadostovala, da se napolni 500 olimpijskih plavalnih bazenov.

Številke za Super Bowl so osupljive, a obenem najboljša razlaga za izredno komercialno zanimanje za dogodek. Med drugim so Američani med tekmo pojedli 22,5 milijona kilogramov čipsa, ki bi jih bilo mogoče zložiti na 600 tovornjakov priklopnikov.

Na stadionu MetLife v New Jerseyju pa so navijači med tekmo pospravili 8.000 pic in 40.000 hotdogov. Če bi te zlagali enega na drugega, bi z njimi 14-krat dosegli višino slovitega Empire State Buildinga. Samo na stavnicah v Las Vegasu je bilo na Super Bowl vloženih za več kot sto milijonov dolarjev stav.

Zanimive bodo še nekatere številke. Lanski Super Bowl si je prek malih zaslonov v ZDA ogledalo 164 milijonov ljudi, letošnjo gledanost pa bodo v ZDA še potrdili. A zanimanje je izjemno in 30-sekundni reklamni spoti so letos podjetja stali približno štiri milijone dolarjev. Kljub visoki ceni pa so ves reklamni prostor na televiziji Fox prodali že do 4. decembra lani.

Na tekmi med Seattlom in Denverjem se je visoke zmage veselil Seattle. Lastnik te ekipe je soustanovitelj Microsofta Paul Allen, čigar bogastvo se ocenjuje na 15,8 milijarde dolarjev, s čimer je najbogatejši lastnik moštva v ligi NFL.

In še o jasnovidcih. Po novem je to orangutan Eli iz zoološkega vrta v Salt Lake Cityju, ki je pri napovedi zmagovalca točen že od leta 2007. Tokrat je brez omahovanja izbral Seattle Seahawk in ti so bili prepričljivi tudi na terenu, saj so ob polčasu vodili z 22:0, na koncu pa zmagali s kar 43:8.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.