Šport
5 ogledov

EuroBasket pričakovano marketinško najmočnejši

Lipko KZS
Prvi dan jubilejne desete SPORTO konference je bil v znamenju minulega evropskega prvenstva v košarki, ki požel največ nagrad.

SPORTO nagrade za športno-marketinške dosežke so bile podeljene osmič zapored, z izjemo nekaj izjem pa je bila konferenca v Portorožu v znamenu EuroBasketa. V kategoriji najboljšega sponzorstva je angrada pripadla podjetju Hypo-Alpe-Adria s projektom "Koš storitev EuroBasket". 

Kategorija najboljše celovite športno-marketinške dejavnosti je nepresenetljivo romala v roke EuroBasketu, ki je bila največja športna prireditev na naših tleh. Iz košarkarskih voda pa je komisija izbrala tudi najboljšo moško tržno znamko, in sicer Gorana Dragića.

Edina prejemnika nagrade, ki nista imela opravka z EuroBasketom sta bila na konferenci Tina Maze, ki je bila najboljša ženska znamka, in NK Maribor, kot naboljša znamka med klubi. Za najboljšo digitalno komunikacijo pa je nagrado odnesel KZS v sodelovanju z Zadrgo za #junaki.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.