Reli Po Argentini se je že začel in po polovici prve od treh etap vodi vodilni v skupnem seštevku Mikko Hirvonen pred Sebastienom Loebom. Na reliju nastopa tudi Andrej Jereb.
Finec
Mikko Hirvonen
(Ford) vodi po polovici prve od treh etap relija Po
Argentini
, četrte preizkušnje svetovnega prvenstva. Vodilni v skupni razvrstitvi
ima pred štirikratnim svetovnim prvakom, Francozom
Sebastienom Loebom
(Citroen), 48,5 sekunde prednosti, tretji pa je Avstralec
Chris Atkinson
(Subaru; +1:28,0).
Reli Po Argentini se je začel v skrajnih vremenskih razmerah, kjer so se le redki do prvega
servisnega postanka pripeljali brez težav. Na tretji hitrostni preizkušnji sta morala nastop za
danes končati tudi
Andrej Jereb
in
Miran Kacin
. saj se jima je na razriti cesti odlomil končnik. Najbolj skrajna je
bila že prva hitrostna preizkušnja, kjer je dež podlago spremenil v čisto blato, za nameček pa je
vidljivost močno zmanjšala še gosta megla.
|
Andrej Jereb se je že soočil s težavami. © Gr. P.
|
Andrej Jereb in Miran Kacin sta po dveh hitrostnih preizkušnjah v svetgovnem produkcijskem
prvenstvu držala dvanajsto mesto, na tretji preizkušnji pa cilja nista videla. Slovenca sta delila
usodo s številnimi tekmeci iz produkcijskega prvenstva, ki so danes dopoldne že poškodovali svoje
avtomobile, ali pa so jih ustavile tehnične težave. S slednjimi sta se soočila tudi Jereb in Kacin,
ki se jima je na tretji hitrostni preizkušnji odlomil končnik. Slovenca sta morala prenehati z
nastopom, predvidoma pa bosta z relijem lahko nadaljevala jutri.
"Zgodilo se je na ravnem odseku, brez kakršnegakoli opozorila. Takoj sem ustavil, nato pa je
sovoznik zamenjal končnik, tako da sva se lahko počasi odpeljala proti servisni coni. Jutri bova
lahko nadaljevala, vsekakor pa sem si želel bolj srečnega začetka tega relija,"
je povedal
Jereb, ki so ga v servisni coni obiskali tudi inženirji športnega oddelka japonskega
Subaruja (STI)
. Ti so iskali vzrok za nenadno okvaro majhnega mehanskega dela, a
pravega odgovora še niso našli.
Jereb je opisal tudi dogajanje na sami progi:
"Na jutranji prvi hitrostni preizkušnji je bilo na cesti vsaj dvajset do trideset centimetrov
blata, ki je bilo zelo lepljivo, vsi pa uporabljamo še trde makadamske gume. Na drugi preizkušnji
je bila zelo gosta megla, tako da praktično nisem videl niti prednjega dela avtomobila. Upam, da
bodo jutri razmere boljše, predvsem pa da naju z Miranom ne čaka še kakšno presenečenje."