2004: Markko Märtin (Estonija) – Ford
2005: Petter Solberg (Norveška) – Subaru
2006: Sebastien Loeb (Francija) – Citroen
2007: Sebastien Loeb (Francija) – Citroen
2008: Sebastien Loeb (Francija) – Citroen
Prvi reli po Švedski je dobil Finec Mikko Hirvonen (Ford) pred aktualnim svetovnim prvakom Francozom Sebastienom Loebom (Citroen). Hirvonen je z zmago potrdil svojo kandidaturo za naslov svetovnega prvaka. Že v Mehiki pa bo na novi težki preizkušnji. Loeb je namreč dobil zadnje tri relije v Južni Ameriki in zagotovo si niz želi podaljšati še za eno leto. Lansko leto v Mehiki sicer ni bilo relija za svetovno prvenstvo, tako da se najboljši svetovni reli dirkači tja vračajo po letu dni odsotnosti. Letošnji reli bo obarvan tudi nekoliko slavnostno, saj Mehičani letos praznujejo svojo 200. obletnico neodvisnosti.
Prvi reli v letošnji sezoni so zaznamovale nizke temperature in sneg. V Mehiki bo vse drugače. Visoke temperature in zaprašene ceste bodo od dirkačev zahtevale povsem drugačen slog vožnje kot na severu Evrope. Čeprav reli v glavnem poteka na makadamski podlagi, ni tako zahteven za dirkalnike kakor reli Akropolis v Grčiji. Posebnost mehiškega relija, ki poteka predvsem okoli Guanajuata in Leona, je tudi visoka nadmorska višina. Večina hitrostnih preizkušenj poteka 2000 metrov nad morjem. Na nekaterih pa se bodo dirkači povzpeli celo 700 metrov višje. To pomeni, da občutljivi motorji dirkalnikov WRC zaradi veliko bolj redkega zraka izgubijo tudi do 30 odstotkov moči.
Za zmago (le) Loeb in Hirvonen
Za končno zmago imata tudi v Mehiki največ možnosti Hirvonen in Loeb, medtem ko bodo ostali dirkači pobirali le drobtinice. Seveda ne gre izključiti presenečenja ali odstopa katerega od vodilne dvojice. Tik za njima na svojo priložnost čakata predvsem oba druga voznika Forda in Citroena – mladi Finec Jari Matti Latvala (Ford) in Španec Dani Sordo (Citroen), ki še vedno čaka na svojo premierno zmago v svetovnem prvenstvu. V prvi vrsti pa bosta tako Latvala kot Sordo predvsem podrejala svojima moštvenima kolegoma. Med kandidati za visoka mesta pa ne moremo spregledati niti Norvežana Pettra Solberga (Citroen). Svetovni prvak iz leta 2003 je na reliju po Mehiki že okusil slast zmage (2005).
Vse ljubitelje bencinskih športov pa zagotovo zanima tudi podatek, kako se bo odrezal nekdanji svetovni prvak v formuli 1, Finec Kimi Räikkönen. Ledeni mož se na Švedskem ni najbolje znašel, a je prepričan, da bo že v Mehiki povsem drugače.