Subaru je na začetku tedna šokiral z novico, da se s prihodnjo sezono po skoraj dveh desetletjih umika iz relija. Je v reliju možen črn scenarij? Pogovarjali smo se z glavnimi akterji.
Preberite še:
|
Marcus Grönholm za zurnal24.si
|
Kako velik udarec za reli in motošport gledano v celoti predstavlja odhod Subaruja, pojasnjuje slovenski reli voznik Andrej Jereb , ki je na nekaterih dirkah za svetovno prvenstvo tudi sam sedel za volanom subaruja impreze: "Čeprav Subaru v zadnjih treh sezonah ni posegel v sam vrh, gre za legendarno znamko v reliju. Če povlečemo vzporednice s formulo 1, lahko rečemo, da je njegov izstop enak izstopu Ferrarija iz formule."
|
|
Enak odgovor smo dobili tudi pri športni ekipi Citroën Sport. "Izstop obeh japonskih znamk iz relija v naslednji sezoni ne bo imel vpliva na naše nastopanje v prvenstvu WRC. Trenutno trdno stojimo za svojimi načrti, Ford je še vedno tu, je naš največji konkurent," pravi Marek Nawarecki , odgovoren za stike z novinarji.
Reli ostal brez svetovnega prvaka
|
Tako Ford kot Citroën imata sedeže v svojih ekipah zapolnjene. Brez sedeža je ostal svetovni prvak iz leta 2003, Norvežan Petter Solberg. |
Po zadnjih dogodkih nisem govoril z nobenim od voznikov, ki je ostal brez sedeža. Vendar pa so fantje pretreseni in imajo velike težave pri zagoravljanju lastne prihodnosti. Andrej Jereb
|
|
|
Izolana smo povprašali še, kako finančna kriza vpliva na slovenski reli in na njegovo udejstvovanje v svetovnem prvenstvu. Lani je odpeljal tri dirke za SP, letos dve, za naslednje leto pa ni še nič dokončnega. "Posledice krize so vidne. V tem trenutku še nimam jasnega programa, čeprav se intenzivno pogovarjam z vsemi sponzorji. Želim skleniti dogovor, ki bi mi omogočal vsaj podobno sezono, kot je bila letošnja. Želja sta dve dirki v letu 2009, že na začetku prihodnjega tedna pa čakam na potrditev vsaj enega nastopa." V Sloveniji bomo še naprej gledali reli dirke. "Fantje imajo avtomobile v glavnem doma in jih tudi ne bodo mogli prodati. Z njimi bodo dirkali, vendar pa bo po mojem mnenju raven padla. Upam, da bo ohranil vsaj neko minimalno raven kakovosti," zaključuje Jereb.
Šov gre po vseh zapletih in šokantnih odpovedih naprej, vsaj še eno leto tudi v najelitnejšem razredu WRC.