Čeprav se je govorilo, da morajo kolesarji predvsem brez večjih težav preživeti zahrbtne prve tri etape v Albaniji, kjer se kvečjemu da veliko izgubiti, se letošnja dirka po Italiji ne bi mogla začeti bolje za kolesarsko ekipo Red Bull-BORA-hansgrohe. Njihov kapetan Primož Roglič se je brez vsakih zapletov prebil skozi prvi vikend, obenem pa mu je na kronometru in letečih ciljih že uspelo pridobiti nekaj časa proti vsem največjim rivalom.
"Naš cilj je nositi rožnato majico v Rimu, ob koncu Gira. To igra glavno vlogo pri našem taktičnem pristopu k dirki. Zato ni nobena težava, da smo majico takoj predali dalje," je bil po prvih etapah v pogovoru za Sportschau zadovoljen Rogličev športni direktor Rolf Aldag, potem ko je uspel njegov varovanec po vsega enem dnevu v rožnatem predati majico dalje Madsu Pedersnu, ki pa v boju za skupno zmago ne predstavlja prave ovire. "Še naprej bomo raje skoncentrirani na naše glavne tekmece."

Aldag se zaveda, da je dosti bolje zaenkrat prepustiti majico drugim ekipam, ki bodo tako pri branjenju skupnega vodstva morale žrtvovati svoje pomočnike na čelu glavnine, medtem ko bodo kolesarji Bore lahko varčevali moči za drugo polovico (oziroma celo zadnjo tretjino) dirke, ko bodo na sporedu pravi gorski testi in se bo dirka odločala.
Prav tako je poudaril, da bo tokrat zelo pomembna ekipna taktika, dosti bolj kot na dirki po Franciji, kjer preprosto ni recepta za izjemnega Tadeja Pogačarja. "Ko dirkate proti Tadeju, je vse skupaj zelo preprosto. Vi opravite svoje delo, ampak na koncu bo v večini primerov zmagal. Ko pa ga ni na dirkah, moramo vsekakor dirkati na drugačen način."
Nekaj podobnega smo lahko videli že na lanski Vuelti, ko se je Bori njena taktika izšla do potankosti, ko so po uspešnem begu v prvem tednu večji del dirke prepustili rdečo majico Benu O'Connorju, a na koncu vendarle imeli dovolj moči, da je Roglič v odločilnem tednu strl Avstralca ter ekipi privozil šele njeno drugo skupno zmago na velikih tritedenskih dirkah. Letos pa naj bi bili po besedah Aldaga še taktično močnejši, saj so se njihov novi kapetan in moštvo že bolj privadili drug na drugega. "Dosti bolje se razumemo, Primož je dosti bolje integriran v ekipo."

Za potrditev te teorije je razkril odlično strategijo, ki jo je Bora implementirala tekom druge etape, ko je Roglič na kronometru pometel z vsemi glavnimi tekmeci v boju za skupni seštevek. Nemci so namreč razmišljali vnaprej ter Janu Tratniku naročili, da mora namerno tekom otvoritvene etape izgubiti dovolj časa, da je začel kronometer naslednji dan dovolj zgodaj, da je lahko Roglič še pred svojim nastopom v ekipnem vozilu tik za Tratnikom spremljal rojakov nastop ter vse pasti, skozi katere se je moral prebiti.
"Na ta način smo dobili dober vpogled, kako hitri so določeni zavoji, kako hitro gre lahko čez določene rondoje. To je bilo super pomembno," je z opisom zmagovite strategije končal Aldag, potem ko je njegov varovanec zakoraval v nov teden z 18 sekundami prednosti pred svojim glavnim tekmecem Juanom Ayusom, medtem ko vsi ostali pretendenti za najvišja mesta zaostajajo že dosti več.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Za lletosnjo dirko več, ali manj drži kot je zapisano. Za lansko pa je avtor T.M. udaril povsem mimo. Ogromna prednost, ki jo je lani ze na začetku naredil O,Connor niti slučajno ni bila načrtovana in vsi, ne le Bora… ...prikaži veča so zaspali in imeli nato precejsnje težave pri lovljenju. Če bi imel Avstralec le nekaj več zaloge moči proti koncu dirke, bi se ta končala drugače.