Šport > Košarka
0 ogledov

"Vstopnice za lože še niso v prodaji!"

Kdo vse bo lahko v živo gledal Gorana Jagodnika (na fotografiji) in kompanijo? ( Žurnal24 main
Vstopnice za tekme Uniona Olimpije v Top 16 Evrolige so po pričakovanjih pošle v trenutku. Namigovanja, da so jih veliko dobili sponzorji, smo preverili pri vodji komuniciranja Matevžu Zupančiču.

Kako komentirate, da so vstopnice za drugi del Evrolige pošle praktično nekaj minut čez poldne?
Ni povsem res, da je vstopnic zmanjkalo. Kupcem paketov in sezonskih vstopnic smo dali možnost, da te podaljšajo. Takih je blizu dva tisoč. Ti so imeli možnost prednostnega nakupa in večinoma so se zanj odločili. Do petka pa imajo še čas. Če se kdo za to možnost ne bo odločil, se bo še nekaj kart sprostilo v prodajo. Tu so še lože, ki tudi niso šle v prodajo. Na računalniku so sicer obarvane rdeče, ampak še niso šle v prodajo, so le zaklenjene. Čakamo določene odločitve, kaj bomo z njimi naredili.

Koliko vstopnic je pravzaprav šlo v prodajo?
Na koncu je videti, kot da jih je zelo malo. V mislih je treba imeti sponzorje, kompenzacije; teh vstopnic je morda tisoč. Potem so tu še novinarska mesta, pa vstopnice, ki so šle v prodajo v Spar. V resnici se je prodalo med pet in šest tisoč vstopnic.

So sponzorji kupili kaj dodatnih vstopnic?
So, to jim je seveda treba omogočiti. Ampak to smo omejili, saj smo pazili na to, da je vstopnica dostopna res vsem možnim slojem prebivalstva po celotni Sloveniji. Prodaja je bila razdeljena na internetno prodajo, prodajna mesta Eventima, Mojekarte.si, na kioske, na Petrole ... Tako široke prodaje pri nas še ni bilo. Logično pa je, da prihaja do pritožb. Strežniki so se zaradi preobremenjenosti nekaj časa sesuvali, vrsta v Tivoliju je bila dolga več kot sto metrov, ne pretiravam. Pride do slabe volje in težav, ampak tako pač je.

Koliko vstopnic je bilo potem na voljo za "navadne ljudi"?
To je težko reči. Tudi vstopnice, ki so jih kupili sponzorji za zaposlene v svojih podjetjih, so vstopnice za navadne ljudi. Sponzor je samo poskrbel za pozitiven PR znotraj svojega podjetja.

Boste dali kaj vstopnic v prodajo neposredno pred vsako tekmo?
Če jih bo kaj ostalo da, sicer ne.

Koliko vstopnic pa bi ob evforiji, ki vlada ob uspehih vašega kluba, lahko prodali?
Nehvaležno vprašanje. Prvič se soočamo s takim navalom na neko športno prireditev pri nas. Vsaj pri košarki ali dvoranskih športih. Zagotovo bi jih prodali več, kot je kapaciteta dvorane in to krepko več. Številke pa ne bi upal uganiti. 20 tisoč bi jih ta hip zagotovo.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.