Šport
5 ogledov

''Mezgeca bomo morali zavarovati''

Gorazd Stangelj Žurnal24 main
V nedeljo se bo v Dohi končalo svetovno kolesarsko prvenstvo. Zadnji dan prvenstva je tradicionalno rezerviran za najpomembnejšo dirko prvenstva, cestno preizkušnjo članov, ki bo izstrelila naslednika Slovaka Petra Sagana.

Luka Mezgec, Luka Pibernik, Grega Bole in selektor Gorazd Štangelj se zavedajo, da imajo velik primanjkljaj v številčnosti, a vseeno pričakujejo, da bodo z malo sreče lahko konkurenčni in da bo reprezentanca na svetovnih prvenstev po dolgem času vknjižila dober rezultat, Štangelj se nadeja, da bi se eden od njegovih varovancev uvrstil med najboljših deset. Njegov glavni adut bo Mezgec, ki je od trojke najhitrejši kolesar.

"Upam, da se bomo tokrat izognili smoli in da bodo vsi trije v cilj prišli v prvi skupini. Nikakor se ne želim predčasnih izpadov zaradi tehničnih okvar ali padcev. Gotovo so vsi trije zmožni boriti se z najboljšimi, je pa res, da bodo nekatere reprezentance številčno res zelo močne, upam, da nas to ne odreže iz samega zaključka dirke. Tudi lani pa je zmagal kolesar iz tričlanske ekipe, tako da se očitno da nadomestiti primanjkljaj v kvantiteti," se nadeja selektor.

Proga bo dolga 257 kilometrov, bo ravninska, prvi del bo potekal v puščavi, drugi pa na otoku Pearl, kjer bodo kolesarji zbirali kroge. Te krogi so tehnično zahtevni, saj je veliko ovinkov in krožišč, zato bo potrebna velika previdnost, da ne bi prišlo do padcev. Zahtevnost dirke bosta le še povečala visoka temperatura in pa veter. Organizatorji so že pred dnevi sporočili, da bi zaradi vremenskih razmer lahko skrajšali dirko, kar dovoljuje pravilnik Mednarodne kolesarske zveze. Mezgec je namignil, da so za to velike možnosti.

Kot meni Štangelj, bodo na dirki možni vsi scenariji. "Predvidevam, da skupina, ki se bo borila za zmago, ne bo tako velika. Dirka je dolga, v njej bo precej ovir, osip bo gotovo velik, tako da na koncu ne bo pravih sprinterskih vlakov. Da bi v tem trenutku lahko govorili o favoritu, je zelo težko, na taki progi imajo možnost zmage prav vsi," je prepričan nekdanji vrhunski kolesar.

Na takih dirkah je vedno pomembna složnost ekipe, morebitna trenja znotraj moštev lahko imajo posledice na rezultat. Pri Slovencih kakšne filozofije ni, ve se, da če bo možno, se bo v sprintu delalo za Mezgeca, medtem ko se bo v drugih reprezentancah težko odločiti za kapetana oziroma uskladiti vse želje in značaje.

"Menim, da je bolje imeti na startu dva sprinterja kot enega. Marsikaterega favorita lahko odpihne veter, zaustavi padec, zaradi težke proge mu lahko odpovejo noge. Najbrž se bodo ekipe med tekmo odločile, za koga bodo garale. Mi bomo imeli le enega takega kolesarja, Mezgeca bomo morali zavarovati od stranskih učinkov in ga kar se da pri močeh pripeljati v zaključek," je načrt Slovencev predstavil selektor.

Dan za varen avto

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.