V Šanghaju razmišljajo, da po letu 2010, ko jim poteče pogodba, ne bi več gostili dirke formule 1 za VN Kitajske. Razlog tiči v denarju. Medtem se Montreal bori, da dirko dobi nazaj.
V
Šanghaju, ki gosti VN Kitajske v svetovnem prvenstvu formule 1, razmišljajo o tem,
da bi se po izteku pogodbe leta 2010 umaknili iz najelitnejšega avtomobilističnega tekmovanja.
Dokončno odločitev bodo sporočili prihodnje leto, vzrok pa je dejstvo, da dirka prinaša le izgubo
in ne prihodkov. Šanghaj je zapravil kar 240 milijonov dolarjev za sodobno dirkališče
Shanghai International Circuit, prvo dirko pa je gostil leta 2004. Toda vstopnice
za to dirko se slabo prodajajo, zato vodilni možje že razmišljajo o umiku iz F1.
"Trenutno ocenjujemo položaj. Prihodnje leto bomo poznali natančen odgovor o prihodnosti tega
dirkališča v formuli 1," je dejal namestnik direktorja šanghajskega oddelka za šport
Qiu Weichang.
|
Montreal se še ni vdal
|
Medtem organizatorji VN Kanade še naprej trdo garajo, da bi dirko dobili nazaj. Zdaj razmišljajo
o dvigu hotelskih taks za gledalce ter plačilu potnih stroškov ekipam.
|
Slednji je dodal, da si želijo dobiček za vse vpletene:
"Želimo si ustvariti okolje, v katerem bomo vsi zmagovalci: tako mi kot tudi šef tekmovanja
Bernie Ecclestone in organizatorji dirk." Qiu tudi pravi, da nima težav s tem, da Ecclestone
azijska prizorišča "sili" v nočne dirke, ki naj bi pritegnile več evropskega občinstva.
Singapur je septembra gostil sploh prvo nočno dirko v zgodovini.
"V Singapurju je takšna dirka zelo dober način privabljanja turistov. Seveda je tudi nas malce
'razsvetlila', toda mi se bomo sami odločili, kaj bomo naredili, da privabimo gledalce," je še
dodal Qiu.