Šport > Moto športi
12 ogledov

''Caterham je počasnejši od GP2''

kamui kobajaši caterham EPA
Dirkač Caterhama Kamui Kobajaši je po dveh testiranjih v Bahrajnu sklenil, da je njihov dirkalnik počasnejših od tistih, ki dirkajo v drugorazredni seriji GP2.

Moštva formule 1 se po najboljših močeh poskušajo spoprijeti s spremembami, ki jih za sezono 2014 veleva novi pravilnik najelitnejšega dirkaškega športa na svetu. Lanske 2,4-litrske motorje V8 so nadomestili motorji z 1,6 litra delovne prostornine in konfiguracijo V6, nekateri dirkači pa so se po prvih trestiranjih v Jerezu pritoževali, da so dirkalniki prepočasni.

Kobajaši je na prvem testiranju v Bahrajnu vknjižil čas 1:39;8, kar je štiri desetinke počasneje od najboljšega startnega položaja na lanskoletni dirki razreda GP2. Večina ekip, ki jih poganja Renaultov motor, se pred začetkom sezone posveča vzdržljivosti, Kobajaši pa opozarja, da hitrosti ne gre zanemariti.

felipe massa williams | Avtor: Reuters Reuters
''Tukaj ne dirkamo v pogojih za dirko, toda če bi dirkali v takšnih pogojih, mislim, da bi raje pripeljal dirkalnik serije GP2,'' je novinarjem v Bahrajnu potožil Kobajaši. ''Dirkalnik GP2 je še vedno hitrejši od nas. Čaka nas veliko dela, a menim, da če bi bili zdaj na dirki, to ni formula 1. Če pogledam čas, me upravičeno skrbi. Ne morem biti zadovoljen. Ugotoviti moramo, kaj se da narediti. Časa ni veliko, posvečati se moramo zanesljivosti, prav tako pa tudi hitrosti,'' je dodal 27-letni Japonec.

Massa spet v ''pravih'' rokah

Brazilski dirkač Felipe Massa je zelo zadovoljen, da se mu je v Williamsu pridružil njegov nekdanji dirkaški inženir pri Ferrariju Rob Smedley.

Massa je prepričan, da bo Smedley ekipi pomagal do boljših rezultatov. ''On je človek, ki me stoodstotno pozna in ogromno ve o dirkalniku. Inteligenten je in razume, kako ostati konkurenčen. Zelo dobro se razumem z njim. On je več kot le dober inženir,'' je povedal Massa in dodal: ''Veliko nam lahko pomaga.''

Smedley, nekdanji inženir Giancarla Fisichelle, in Massa sta začela sodelovati leta 2006, ko se je Brazilec v Ferrariju pridružil Michaelu Schumacherju. Massi je prvih nekaj dirk pomagal inženir Gabriele delli Colli, s katerim se nista najbolje razumela, zato ga je Ferrari zamenjal s Smedleyjem.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.