"Testiranja so brez pomena, točke se odvajajo na dirkah," je pogovor o začetku letošnje sezone v formuli 1 za zurnal24.si začel nekdanji komentator dirk na nacionalni televiziji Niko Mihelič.
| |
VN Avstralije
|
|
1. L. Hamilton (McLaren/VBR) 1:34:50,616
2. N. Heidfeld (BMW/NEM) +5,478
3. N. Rosberg (Williams/NEM) +8,163
|
V tokratni anketi smo vas spraševali, katero moštvo bo po vašem mnenju najboljše v
letošnjem prvenstvu
formule 1
. Prejeli smo rekordno število glasov, več kot dva tisoč. Velika večina,
kar 60 odstotkov, vas je glasovala za
Ferrari
. Kot kaže, imajo rdeči na sončni strani Alp še vedno največ privržencev.
Po prvi preizkušnji v Melbournu vas je bilo zaradi poraza Ferrarija, tako
Kimi Räikkönen
kot
Felipe Massa
sta ostala brez točk, veliko razočaranih.
Strokovnjak za formulo 1
Niko Mihelič
rdečim ne napoveduje lepe prihodnosti:
"Ferrari je izgubil može na ključnih funkcijah. Za volanom nimajo več
Michaela Schumacherja, poslovil se je
Ross Brawn. Italijani bodo počasi postajali slabši. V Avstraliji so doživeli pravo
katastrofo. Če se bo to začelo ponavljati, bodo kmalu začeli menjati ljudi. Lahko se ponovi zgodba
pred obdobjem sodelovanja z Michaelom Schumacherjem, ko so bili dolga leta brez naslova svetovnega
prvaka. Že na naslednji dirki v Maleziji, kjer bi moral imeti Ferrari zaradi aerodinamike bolida
izrazito prednost, bomo videli, ali so se sposobni pobrati. Glede na to, kaj se jim je zgodilo v
nedeljo, bodo panični v stilu: ‘Mamma mia!’. Če se bodo komu zatresle roke, se bodo njim."
|
|
Ferrariju ste v anketi namenili kar 60 odstotkov glasov. © Sportnet
|
| |
McLaren Mercedesu
je letos največ možnosti za uspeh prisodilo 24 odstotkov
anketirancev.
"McLaren je že na prvi tekmi pokazal, kako močan bo. Mislim, da bodo letos najmočnejše moštvo.
Lewis Hamilton je leto starejši, ima za seboj sezono dirkanja v Formuli 1,"
o
možnostih srebrnih pripoveduje Mihelič in v povezavi z njimi dodaja pomembno stvar:
"Zgodba s konca lanske sezone, ko je Hamilton tudi zaradi medsebojnih trenj z moštvenim kolegom
Fernandom Alonsom iz rok izpustil naslov svetovnega prvaka, se najverjetneje ne more zgoditi.
Heikki Kovalainen je idealen voznik za moštvo McLarna. Finec bo izkoristil svoje
možnosti, a je Hamilton vseeno korak pred njim".
Z desetimi odstotki glasov ste na tretje mesto postavili moštvo
Renaulta
, ki se mu je pred sezono pridružil dvakratni svetovni prvak
Španec Fernando Alonso
.
"Vprašanje je, kaj je bil vzrok, da je bil lani Renault tako slab. Če je res ta praksa, da je
Alonso za Francoze toliko pomemben, potem obstaja možnost, da prilezejo višje. McLarna s Hamiltonom
vseeno ne bi smeli ogroziti. Če bo Alonso konkurenčen sredi sezone, bo veliko presenečenje, hkrati
pa bo to dokaz, da je Španec ključna figura in da je bil on najbolj zaslužen za dva naslova
svetovnega prvaka,"
o možnostih Renaulta (Alonso je VN Avstralije končal tik za stopničkami)
govori Mihelič.
|
|
McLaren Mercedes bi moral biti z Lewisom Hamiltonom letos najmočnejši, meni
Niko Mihelič. © AFP
|
| |
Dobro formo na prvi dirki sta pokazala tudi
BMW Sauber
(drugo mesto
Nicka Heidfelda
), (v anketi ste mu prisodili le tri odstotke glasov) in
Williams Toyota
(tretje mesto
Nica Rosberga
), v uspeh katerega zaupa le en odstotek anketirancev.
"Nekdo mora biti drugi in tretji,"
meni Mihelič in dodaja, da bi bil drugi Kovalainen, če
ne bi imel smole ob prihodu varnostnega avtomobila na stezo.
"Če je to, kar smo videli na prvi tekmi, realnost, potem bo BMW bližje drugemu mestu kot lansko
leto. Ko se bodo sestavile stvari še Williamsu, bo začel dosegati uspehe. Motorja nimajo slabega.
Za vrh mu morda manjka voznik, ki bi bil enakovreden Hamiltonu. Organizacija je dobra, znanja jim
ne manjka, imajo motorje Toyote, ki razpolaga z enormno količino denarja,"
moštvo Williamsa
hvali Mihelič, ki vseeno opozarja, da moramo počakati tri do pet dirk, da dobimo pravo sliko
razmerij moči.
Za konec smo sogovornika prosili še, naj pokomentirala, kako bo ukinitev sistema proti zdrsu
koles vplivala na razplet svetovnega prvenstva:
"Massa je že v prvem zavoju izgubil oblast nad vozilom, ne da bi v koga zadel. To bo od
dirkačev zahtevalo novo dimenzijo, ki je v preteklih sezonah ni bilo. Prej si plin stisnil ali
spustil do konca, elektronika pa je vse uravnavala. Sedaj je treba voziti po občutku, še posebej bo
zanimivo, ko bo deževalo in bo steza mokra. To je dobro za gledalce, verjetno pa bo prišlo do
kakšnih nesreč, ki jih drugače ne bi bilo."