Šport > Moto športi
1 ogledov

Fia predlaga salary cap za F1

"Salary cap" bi Hamiltonu, Massi in drugim najbolj plačanim dirkačem omejil letn Žurnal24 main
Na prvi dirki sezone 2009 formule 1 bodo nastopili prav vsi, saj so dirkači vendarle privolili v plačilo superlicenc. Poročamo še o predlogu Fie, da uvede zgornjo mejo izplačil (t. i. salary cap).
 

Preberite še:

Namesto Honde Brackley?
Naj plačajo ali zapustijo F1!
Bo prehitevanj več ali ne?

Čeprav so dirkači formule 1 še naprej zelo nezadovoljni nad dvigom cene za superlicence in načinom, na kakršnega jih je Mednarodna avtomobilistična zveza (Fia) o dvigu obvestila (zgolj preko medijev), so se znotraj združenja dirkačev GPDA vendarle dogovorili, da licenco plačajo, a se še pred prvo dirko nameravajo sestati s predsednikom Fie Maxom Mosleyjem. Spomnimo, da je že lani Fia ceno dvignila s 1.690 evrov na 10.000 evrov ter s 447 evrov za vsako osvojeno točko na 2.000 evrov; letos pa je cena še poskočila (po trditvah Fie zaradi inflacije). Šest dirkačev je stroške licence že poravnalo, preostali naj bi to storili prihodnji teden. Tako se je spor med dirkači in Fio, v katerem ni manjkalo obtoževanj, po dveh mesecih le končal. S tem izvedba VN Avstralije ni več pod vprašajem, brez licence namreč dirkači ne smejo sodelovati na dirkah.

 
 

Ideja, da bi imele ekipe na voljo enak proračun, je zelo zanimiva. To bi bil pošten sistem. Res ni pošteno, da imajo nekatere ekipe več denarja in s tem boljše možnosti. Predlog o "salary capu" bomo  najprej predstavili združenju moštev.

Max Mosley

 
Iz vodstva Mednarodne avtomobilistične zveze pa prihaja še ena izjemno zanimiva novica. Glede na željo po nižanju stroškov zelo pogoltne formule 1 na Fii razmišljajo o uvedbi zgornje meje izplačil, tako imenovanega salary capa. Po vzoru denimo košarkarske lige NBA naj bi Fia ekipam določila zgornjo mejo dovoljene porabe denarja (za honorarje dirkačev in ostalega osebja ter razvoj dirkalnika in stroške sodelovanja na dirkah) za sezono. Predstavniki Fie bodo predlog prvič obravnavali na zasedanju 17. marca. Na tem zasedanju bodo znova razpravljali o teoretično že potrjenih predlogih o standardiziranih delih dirkalnikov formule 1 (motor, menjalnik, KERS), dodatni omejitvi testiranj ...
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.