Šport > Moto športi
2 ogledov

Hitri Italijan obiskal Novo mesto

Fisichela je Slovenijo obiskal drugič doslej. Žurnal24 main
Giancarlo Fisichela je prvič v formuli 1 nastopil na dirki za VN Avstralije leta 1996. V svoji karieri je 18-krat stopil na stopničke za zmagovalce, od tega trikrat na najvišjo. Ob obisku tovarne Revoz je Italijan odgovarjal na novinarska vprašanja.
Kdo vas je pravzaprav navdušil za dirkanje?

Moj oče je bil velik ljubitelj Formule 1. Po televiziji ni zamudil nobene dirke. Ko sem bil star osem let, sem začel kariero v gokardu, pred vstopom v formulo 1, pa nastopil še v nekaterih drugih avtomobilističnih tekmovanjih.

Kateri trenutek v formuli 1 se vam je najbolj vtisnil v spomin?

Na dirkanje me veže ogromno lepih spominov. Od tega, ko so se mi izpolnile otroške sanje, da sedem za volan F1, do vseh treh zmag. Vsake stopničke so pravzaprav novo veselje.

Ali ste v formuli 1 imeli svojega idola?

Moja heroja sta bila Niki Lauda in Ayrton Senna.

Nesreča Ayrtone Senne.

 
Kaj je najbolj posebno v bolidu F1?

Najprej motor, ki je močan, V Belgiji smo vozili tudi preko 350 km/h. Nato lega avtomobila, na prvem mestu pa so zavore. Res neverjetno je, da se lahko dirkalnik pri tako velikih hitrostih ustavi v tako kratkem času.

Kakšne so vaše ambicije povezane z Renaultom in kako komentirate možnost vrnitve Fernanda Alonsa?

Sem zelo optimističen, da bom tudi prihodnje leto zastopal barve Renaulta. Lepo bi bilo spet voziti z Alonsom. Je moj prijatelj, skupaj sva osvojila dva naslova konstruktorskega prvaka. Spet bi bili dobra ekipa.

Fisichela je domov "odpeljal" dva twinga kot darili za svoja otroka, ki mu jih je podaril direktor Revoza Marcel Brouiller. © Saša Despot

 
Kako to, da Renault ne dosega podobnih rezultatov kot lani?

To je veliko vprašanje tudi za nas. Težave so se pojavile že pred sezono na testiranjih v vetrovniku. zaradi tega smo zaostali za Ferrarijem in Mclarnom. Med letom smo nekaj napak odpravili. Prihodnje leto bomo imeli spet odličen dirkalnik.

Kako pa komentirate vohunsko afero v formuli 1 in njen epilog?

Vsekakor gre za enega največjih škandalov v formuli 1. McLaren je dobil 100 milijonsko denarno kazen, za nameček pa so mu vzeli še vse točke v konstruktorskem prvenstvu. Odločitev mednarodne avtomobilistične zveze ne bom komentiral, saj nisem zato pristojen. Vseeno sem vesel, da je tega konec in se lahko spet vsi posvetimo dirkanju.

Je res, da ste odprli šolo za voznike?

Res je. Gre za ogromen projekt. Trenutno še iščemo nekoga, ki bi ga pomagal zgraditi. Vse je še v fazi načrtovanja. Moj namen je z izkušnjami, ki sem jih pridobil med svojo dolgo kariero pomagati mehanikom, inženirjem in voznikom.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.