Gospodarska recesija se počasi, a vztrajno zažira tudi v slovenski šport, mi pa smo preverili, kako se na le-to pripravljajo v taborih obeh slovenskih hokejskih velikanov.
Ne smemo bežati iz realnosti in se obnašati kot da se ne bo zgodilo nič.
Bolj je pomembno, da težave pričakamo pripravljeni.
Slavko Kanalec |
|
|
Vse skupaj se vrti v začaranem krogu in tudi kratkoročno se celotna
zadeva lahko hitro sesuje.
Matjaž Sekelj |
|
Proračun Acronija Jesenic znaša približno dva milijona evrov , pri čemer četrtino vsega predstavlja vložek železarne, ki je lani klubsko blagajno napolnila s 430 tisoč evri. Pred dnevi so iz vodstva Acronija sporočili, da bodo zaradi manjših naročil skrajšali delovni čas, vseeno pa je po zagotovilih predsednika hokejskega kluba Slavka Kanalca jeseniški hokej kratkoročno varen. "Pas se zateguje vsepovsod. Ne smemo bežati iz realnosti in se obnašati kot da se ne bo zgodilo nič. Bolj je pomembno, da težave pričakamo pripravljeni," je za zurnal24.si povedal generalni direktor Acronija Slavko Kanalec . Na Jesenicah se bodo trudili zadržati enak nivo proračuna, bo pa v prihodnosti potrebno pridobljena sredstva opravičiti in dokazati, da je bil denar vložen smotrno.
|
Slovenska ekonomija je majhna in prilagodljiva, zato bi se pri nas kriza
morala odražati drugače kot drugod po svetu. Sam sem optimist.
Slavko Kanalec |
|
|
V Ljubljani zgodba ni kaj dosti drugačna od jeseniške. Klubski proračun se giblje v podobnih mejah kot jeseniški, tudi Olimpija je v veliki meri odvisna od vložkov največjih pokroviteljev. Največ v klubsko blagajno prineseta zavarovalnica Tilia in Avtotehna Vis , pomemben delež pa predstavljajo tudi manjši pokrovitelji, ki v tem trenutku najbolj skrbijo direktorja kluba Matjaža Seklja . Pogodbe so podpisane na sezonsko in koledarsko leto in prav na račun slednjih bi se utegnile pojaviti težave. "V tem trenutku težav sicer nimamo, se pa bojimo, da bi do njih prišlo po novem letu. Skoraj zagotovo bodo nastopile težave pri pridobivanju novih oglaševalcev v športu. Tak vtis sem dobil po pogovorih z ljudmi, ki delajo v marketingu in obstaja bojazen, da se bodo ta sredstva zmanjšala," pravi Sekelj . Pod Rožnikom težav z likvidnostjo nimajo, a v negotovi prihodnosti je morebitne težave nemogoče izključiti. "Kaj več bomo vedeli ob koncu leta. Vse skupaj se vrti v začaranem krogu in tudi kratkoročno se celotna zadeva lahko hitro sesuje," še dodaja Sekelj .