Šport
16 ogledov

V boj z Loebom

Jari-Matti Latvala (na desni, na levi je njegov sovoznik Mikka Anttila) je prvo Žurnal24 main
Na Irskem se začenja nova sezona svetovnega prvenstva v reliju. Ekskluzivno za zurnal24.si je o pričakovanjih, ciljih in prihodnosti spregovoril Finec Jari-Matti Latvala.
 

Preberite še

Napoved nove sezone v reliju

Najboljši svetovni dirkači v reliju so imeli med sezonama le sedem tednov premora. Z dirko na Irskem se začenja nova sezona v razredu WRC. Pred prvo preizkušnjo smo se pogovarjali z voznikom Forda , obetavnim 23-letnim finskim dirkačem Jari-Matti Latvalo , ki so ga mnogi poimenovali kar za dirkača prihodnosti.

Kakšna so vaša pričakovanja pred začetkom nove sezone v reliju za svetovno prvenstvo?
Imam dva cilja. Prvi je pomagati Fordu do naslova prvaka med konstruktorji, drugi pa je borba za naslov svetovnega prvaka. Ne želim osvojiti naslova svetovnega prvaka za vsako ceno, pač pa je bolj pomembno, da sem konkurenčen Sebastienu Loebu, in imam možnost boriti se za sam vrh razpredelnice. Hkrati je moja velika želja konstantnost skozi vso sezono, brez vzponov in padcev, tako kot se mi je to žal dogajalo v lanski sezoni.

Latvala s Fordom meri na naslov svetovnega prvaka. © Reuters

 
Menite, da bo nova sezona zaradi izstopa Suzukija in predvsem Subaruja primerljiva z lansko in preteklimi?
Seveda. Boj za naslov svetovnega prvaka med konstruktorji se bo, tako kot zadnja leta, bil med Fordom in Citroënom. V bitki bodo udeleženi isti ljudje in isti vozniki kot lani. Z izstopom Subaruja iz WRC-ja pomeni, da bosta imela odlična voznika, kot sta Chris Atkinson in Petter Solberg, možnost tekmovati z bolj konkurenčnimi avtomobili kot lani. S tem bo boj za stopničke na vsaki dirki še bolj hud. Moje mnenje je, da WRC kljub izstopu dveh moštev ne bo utrpel tako velikih posledic, kot je bilo mišljeno sprva.

Kako vidite prihodnost WRC-ja, kjer sta zaradi finančne krize, ki vse bolj in bolj najeda avtomobilsko industrijo, ostala le še proizvajalca avtomobilov, Ford in Citroën?

Za reli je prava smer razred Super 2000+, ki je veliko boljša izbira od WRC-ja. Pomembno je zmanjšati stroške nastopanja, saj so trenutni dirkalniki pravi požiralci denarja.

 
 

Za reli je prava smer razred Super 2000+, ki je veliko boljša izbira od WRC-ja. Pomembno je zmanjšati stroške nastopanja, saj so trenutni dirkalniki pravi požiralci denarja.

Jari-Matti Latvala

 
Menite, da je zaradi omenjene krize lahko ogrožena sezona 2009 v WRC-ju?
Ne. Nastop v prvenstvu so potrdile štiri ekipe, tako da bo sezona potekala povsem normalno.

Pred kratkim ste bili udeleženi v prometni nesreči. Ste se poškodovali? Bo imela nesreča kakršnekoli posledice na vaše nastopanje v reliju?
Moram reči, da je bila sreča na moji strani, vendar pa sem v redu. Po testiranjih prejšnjo soboto se je v bok mojega vozila zaletelo drugo vozilo. Čutil sem le manjše bolečine v vratu in rami. Posledic nesreče na prvi dirki sezone ne bom občutil.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.