Šport > Zimski športi
809 ogledov

Finančna slika v Kranjski Gori boljša kot v Planici

kranjska gora pokal vitranc Anže Petkovšek
Prodaja vstopnic predstavlja samo pet odstotkov proračuna Pokala Vitranc.

Tudi organizatorji 59. tekmovanja v Kranjski Gori za pokal Vitranc so pripravili scenarij delovanja in načrt za primer, da bo tekmovanje potekalo brez dodane vrednosti, ki jo vsakemu športnemu tekmovanju prinesejo navijači in obiskovalci. Že pred vladnim ukrepom so zato pripravili svoje ukrepe, da zmanjšajo morebitne stike med obiskovalci in tekmovalci in s tem morebiten prenos virusa.

Planica 2019 Odločitev Šport Takšna je usoda Kranjske Gore in Planice

Pokal Vitranc se lahko pohvali z zglednim in pozitivnim poslovanjem in vedno vsemi plačanimi računi. Vsako leto pa presežek namenijo v razvoj poligona, domačemu smučanju in smučarskemu klubu. Tekmovanje imajo zavarovano tudi za primer odpovedi, seveda vedno upajo, da do tega ne bo prišlo in naredijo prav vse, kar je v njihovi moči, da izpeljejo obe tekmi, veleslalomsko in slalomsko.

Konkretno 70 odstotkov prihodkov ustvarijo s pogodbami, ki se nanašajo na televizijske, medijske in marketinške pravice na tujih trgih, ostali del zadeva domače okolje. Zgolj pet odstotkov pa v njihovem proračunu predstavlja prodaja vstopnic. Je pa seveda navijaška kulisa tista, ki ustvari spektakelsko vzdušje ter pomeni dodatno spodbudo za tekmovalce, ki se tudi zaradi navijačev vedno radi vračajo v Kranjsko Goro. Zato imajo tudi že nekaj let akcijo, ko si je možno tekmi ogledati brezplačno, če navijač s sabo prinese dovolj veliko slovensko zastavo.

Zaradi nevarnosti širjenja okužbe bodo organizatorji prisiljeni odpovedati tudi sobotni javni žreb startnih številk za nedeljski slalom in QMax party z Janom Plestenjakom in Nino Pušlar pred dvorano Vitranc.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.

Sorodne novice