Šport > Zimski športi
60 ogledov

Kaj bo letos novega na Zlati lisici?

zlata lisica Anže Petkovšek
Mariborski hoteli so bili v času božično-novoletnih praznikov večinoma polni, predvsem tisti večji, s katerimi upravljajo Terme Maribor, enako pa velja tudi za ta konec tedna, ko bo štajerska prestolnica gostila žensko tekmo svetovnega pokala v alpskem smučanju.

V času Zlate lisice ima največji ponudnik kakšno sobo na voljo le še v mestu. Kot je za STA povedala vodja prodaje v Termah Maribor Anita Ačko, so bili v času praznikov povsem zasedeni, kar velja tako za mestna hotela Piramida in Orel kot tudi za hotela Habakuk in Arena pod ter Bellevue na Pohorju.

V tem času je bilo pri njih okoli 3100 gostov, med njimi največ Rusov, Ukrajincev, Hrvatov in Srbov, pa tudi gostov iz Črne gore, Bosne in Hercegovine, Italije, Madžarske, Avstrije in Nemčije. Dobro jim po besedah Ačkove kaže tudi v naslednjih tednih, predvsem po zaslugi zimskih počitnic na Hrvaškem in v Srbiji, ta konec tedna pa so njihove zmogljivosti dodatno napolnili tudi obiskovalci in udeleženci smučarske tekme.

"Zlata lisica je za nas zelo pomembna, tako z vidika promocije destinacije Maribora in Pohorja kot tudi z vidika organizacije športnih dogodkov, kjer ima Maribor izredne potenciale," je povedala. Ta trenutek je tako nekaj sob za konec tedna prostih le še v obeh mestnih hotelih, v ostalih pa so vse zmogljivosti že zapolnili.

20.000 enodnevnih obiskovalcev

Kot so za STA povedali v Zavodu za turizem Maribor Pohorje, so bili manjši ponudniki med prazniki v povprečju zasedeni okoli 50-odstotno, s tem pa je bila zasedenost nočitvenih zmogljivosti primerljiva lanskoletni. Veliko povpraševanja po posteljah je bilo po njihovih podatkih tudi ta konec tedna, ko bo na Pohorju smučarska tekma.

"Zlata lisica s svojo prepoznavnostjo na dan obeh dogodkov v ciljno areno privabi tudi okrog 20.000 enodnevnih obiskovalcev. Glede na letošnjo odlično formo Ilke Štuhec ter napovedano slovo Tine Maze pričakujemo teh obiskovalcev še več," je za STA povedala Tanja Srečkovič iz mariborskega zavoda za turizem.

Kot je dodala, lahko iz teh številk z gotovostjo trdijo, da prireditev zagotovo povečuje prepoznavnost destinacije in se tako širšemu krogu ljudi predstavlja kot športna destinacija. Tekma je ob tem zelo pomembna tudi, ker prinaša ugodne rezultate za mesto, tako v potrošnji kot v splošnem razpoloženju mesta.

Letos tudi spominki

V zavodu so letos pripravili dodatno kampanjo, s katero so na Zlato lisico vabili preko jumbo plakatov v Ljubljani, Zagrebu in Gradcu, v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo pa so zakupili še informacijski ekran na glavni železniški postaji v Gradcu. 

Letošnja novost je tudi dogovor z organizatorji tekmovanja, da bodo na dan obeh tekem na prizorišču prodajali turistične spominke mesta.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.