Svet
3183 ogledov

Kuža Oscar umrl zaradi zaščitne maske

maska odpadek Profimedia
Naravovarstveniki že dolgo opozarjajo na nevarnost nemarno odvrženih zaščitnih mask. Tokrat je bilo takšno dejanje tragično za koker španjela.

V Veliki Britaniji družina 16-mesečnega psička Oscarja opozraja ostale lastnike na previdnost, piše The Sun. Njihov mlad koker španjel je namreč pojedel odvrženo zaščitno masko, lastniki tega niso opazili, kuža pa je kasneje umrl. 

Lastnica je za CheshireLive povedala: "Prejšnji dan je bil živahen in poskočen, veselo je tekal za žogicami po vrtu, medtem ko so fantje igrali kriket. V nedeljo popoldne se je nekoliko umiril in ni želel jesti hrane, kar je bilo res nenavadno. Naslednje jutro, ko smo vstali, je bil že negiben."

Družina je takoj stopila v stik z veterinarjem, ki je priporočil specialistično oskrbo, toda Oscarja kljub trudu ni bilo mogoče rešiti.

Pri mladičku se je razvila sepsa, po operaciji so veterinarji ugotovili, da je bila "poškodba črevesja prevelika, da bi lahko preživel." Poškodbo črevesja mu je povzročila žica v maski.

Maske lahko dišijo po hrani

Psi, predvsem mladi psi namreč radi žvečijo njim zanimive predmete. Zaradi vonjav, tudi po hrani, so jim lahko maske zelo zanimive. 

Koker španjel | Avtor: Profimedia Profimedia
Kot smo že pisali, psi radi žvečijo, pri čemer včasih stvari tudi refleksno pogoltnejo, pravi veterinarka Kathryn Primm. Po njenem mnenju to pojasnjuje, zakaj psi jedo denimo maske, pa tudi nogavice. Ker so psi lovci in nočejo zapraviti nobene priložnosti, želijo preveriti, če se za vonjem nogavic, mask in podobnih stvari tudi dejansko skriva kaj užitnega. Na žalost pa mnogokrat, še preden se zavejo nevarnosti, refleksno pogoltnejo nevarne stvari, pravi strokovnjakinja.

Naravovarstveniki opozarjajo

Tokrat so posledice nemarno odvržene maske vidne celemu svetu, družina mladega psa pa žaluje za svojim kosmatincem. Zaradi takšnega početja pa v hudih mukah umira veliko divjih živali, opozarjajo tudi naravovarstveniki, zato odrabljene maske pravilno odvrzite v koš za smeti. 

Obenem bo zelo dobrodošlo, če boste elastike na maskah pred tem odrezali, saj boste tako preprečili, da bi se živali zapletle vanje. 

anja.scuka@zurnal24.si

 
Komentarjev 8
  • Naklonsky 14:17 26.april 2021.

    Umiramo ljudje, živali poginejo.

  • Avatar Leon
    Leon 10:22 24.april 2021.

    Po direktivi NIJZ se maska odlaga v mešane odpadke ,torej tudi v koše za smeti ,kjer je dosegljiva vsem živalim ,tudi vranam ,mačkam ,psom....

  • Dusan21 10:22 24.april 2021.

    Nekje sem zasledil, da je pes ovohaval Jenulovo masko žev petek, ta jo je pri čisti zavesti, namenoma odvrgel pred psa, Jani ki je vse početje opazova, je takoj psu nudil prvo pomoč, umetno predihavaje, pa kasneje pripeljani razpirator tudi ...prikaži več ne, pes je podlegel zaradi zastrupitve, Trček, ki je v tem trenutku prikolesaril na kraj neljubega dogodka je samo nemo strmel v Jenula, kot vkopan je razkoračen stal nad mrtvim psom, kasneje so ugotovili, daes hvala bogu ni iz rodu, gnezda Violete