Asteroid in njegova luna švignila mimo nas

Asteroid Nasa
Ameriška vesoljska agencija Nasa je odkrila, da ima asteroida 2004 BL86, ki nas je obletel včeraj tudi manjšo luno.

Kot smo že poročali včeraj nas je ponoči obletel asteroid poimenovan 2004 BL86, ki se je Zemlji približal na trikratnik razdalje Zemlje in Lune - 1,2 milijona kilometrov. Ameriška vesoljska agencija je sicer izpostavlja, da je bilo to eno najbližje srečanj asteroida in Zemlje - naslednjega bližnji prelet asteroida bo šele čez dve stoletji.

Nasini astronomi, ki so včeraj spremljali prelet, so s pomočjo teleskopov ugotovili, da je asteroid spremljala tudi manjša luna. Nasa je izračunala, da je bil asteroid sicer 325 metrov širok, njegova luna pa je merila le 70 metrov.

Na Nasi sicer izpostavljajo, da je spremljanje asteroidov in zaščita pred njimi, ena izmed prioritet njihovega dela. Pohvalili pa so se, da so prav oni odkrili kar 98 odstotkov objektov, ki so leteli blizu Zemlje.