Magazin > Lepota & telo
36 ogledov

Coca-Cola z oglasi opozarja na debelost

coca cola Shutterstock
Proizvajalci priljubljene gazirane pijače bodo Američane s televizijskimi oglasi opozarjali na kalorično vrednost svojih izdelkov in na nevarnost debelosti.

Pravila glede oglaševanja in prodaje sladkih gaziranih pijač so v ZDA vse strožja. V New Yorku, kjer je po statističnih podatkih pretežkih že 58 odstotkov prebivalcev, bo z marcem prepovedana prodaja sladkih pijač v kozarcih, večjih od pol litra. Verjetno zato novi oglaševalski prijemi niso presenečenje.

Z novo, k zdravemu življenju naravnano oglaševalsko akcijo, je že začela Coca-Cola, ki s prvim dvominutnim videom gledalce opozarja, da pri nadzorovanju telesne teže štejejo vse zaužite kalorije, tudi tiste, ki jih vsebujejo pijače njihovega podjetja, poroča tiskovna agencija AFP. Koncern je v sporočilu za javnost zapisal, da je cilj oglasa "jasno sporočiti vsebnost kalorij v vseh naših proizvodih.

Drugi oglas, ki ga bodo začeli predvajati danes, bo med drugim izpostavil količino kalorij v priljubljeni pločevinki coca-cole. "Ta video ljudi tudi spodbuja, naj se zabavajo pri porabljanju teh kalorij,“ sporčajo iz podjetja.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.