Po trku letala sta mu tako istočasno odpovedala oba motorja, navaja ameriški nacionalni odbor za
varnost v transportu (NTSB). Preiskovalci sicer še morajo raziskati razbitine letala, predvsem oba
motorja, da bodo lahko uradno potrdili vzrok nesreče, vendar so posnetki iz pilotove kabine, ki jih
je ena od črnih skrinjic posnela tik pred nesrečo, že precej trden dokaz, da je bilo za nesrečo, ki
se je na srečo končala brez hujših posledic, krivo trčenje s pticami.
Na posnetku pilot 90 sekund po vzletu, ko je bilo letalo na višini 975 metrov, najprej izreče
opazko na račun številnih ptic, takoj za tem pa se slišita glasen trk in očitna odpoved motorjev.
Sledi pilotov radio-telefonski klic na pomoč, na katerem pove, da je trčil v jato ptic in se bo
moral vrniti na letališče La Guardia. Analiza druge črne skrinjice, ki je snemala podatke o samem
letu, je medtem potrdila, da sta oba motorja letala odpovedala istočasno, kar potrjuje, da je
letalo trčilo v jato ptic.
Razbitine airbusa A320 družbe US Airways so v soboto pozno zvečer po lokalnem času potegnili
iz vode in črni skrinjici poslali v Washington na analizo. Potapljači, ki so pripravljali letalo na
dvig iz vode in nanj namestili jeklene vrvi, so v ledeno mrzli reki preživeli skoraj vso soboto.
Ogromen žerjav je nato dvignil letalo, ki ga zdaj podrobno preiskujejo.
10
ogledov
Črna skrinjica potrdila trk s pticami
Analiza črnih skrinjic iz letala, ki je v četrtek zasilno pristalo na reki Hudson v New Yorku, je potrdila domneve, da je letalo trčilo v jato gosi.