Svet
9297 ogledov

Gost, ki se je pritožil nad smradom, dobil tak odgovor

Booking.com
Šovinistični odgovor lastnika vile s počitniškimi apartmaji na negativni komentar gosta.

Turist, ki je letoval v vili z apartmaji v Rovinju, je v recenziji pri ponudniku storitev zapisal komentar, v katerem je najprej poudaril, da je bilo na splošno v redu, da pa vso noč ni mogel spati.
V sobi naj bi bil neprijeten vonj, ki pa ga ni znal pojasniti. "Prepričan sem, da bi se to dalo popraviti. Veliko potujem in za to ceno pričakujem več," je zapisal turist in bivanje v vili, ki ima sicer skupno oceno uporabnikov 8,4, ocenil s 5,8. 

Turista naslovil kar z "Mujo"

Na komentar se je odzval lastnik vile Pasis, ki je turista sicer iz Hrvaške, vendar z bosanskim imenom, nagovoril kar z "Mujo" je v odgovoru zapisal: "Glede smradu v vaši sobi predvidevam, da vas mama ni naučila, da si pred spanje umijete zobe in stuširate."

Več takih primerov

Novinarjem sarajevskega Oslobođenja se je lastnik oglasil na telefon, vendar zadeve ni hotel komentirati, saj da gre za nesramnega gosta. Po pisanju Oslobođenja pa to ni edini šovinistični ali protibosanki komentar pri recenzijah na spletu. Nedavno naj bi tak odgovor gostje iz BiH dobili na svojo recenzijo hrane v lokalu v Omišu. 

Brisače plaža Novi podatki Svet Turizem na Hrvaškem: julij je katastrofalen

 

Komentarjev 5
  • kapibara1 15:57 18.julij 2019.

    Dokler si v leglu smrada, tega ne dojemeš, dokler ne prideš drugam- v dišeče okolje..

  • Ivo 22:01 16.julij 2019.

    Nočejo bosancev, Nemci se ne pritožujejo... Ha ha ha...

  • perhan63 21:27 16.julij 2019.

    smradi so hrčki