Svet
4017 ogledov

Letalska družba toži potnika, ker je zamudil let

letalo
Pri Lufthansi so odločeni, da bodo praksi, ki jo uporabljajo nekateri potniki, naredili konec.

Pogosto se dogaja, da potniki pri prestopanju ne pridejo na letalo. Običajno gre za zadnje prestopanje pred prihodom na končno destinacijo. Ne gre za to, da bi zamudili let, temveč za to, da izkoristijo cenejšo vozovnico do destinacije, kamor so namenjeni. 

Kot pojasnjujejo pri CNN, se potnik, ki želi priti iz New York v San Francisco, odloči kupiti karto iz New Yorka do Lake Tahoe, pri čemer ima postanek v San Franciscu. Za karto iz New Yorka do Lake Tahoe je zaradi ugodne ponudbe dal manj kot za karto iz New Yorka do San Francisca. Ker je njegov cilj dejansko v San Franciscu, se na letalo za Lake Tahoe seveda sploh ne vkrca. 

lufthansa | Avtor: EPA EPA

Lufthansa tako toži potnika, ki je kupil povratno karto za relacijo Oslo-Seattle s postankom v Frankfurtu. Na poti domov se v Frankfurtu ni vkrcal na letalo za Oslo, ampak je namesto tega iz Franfurta odletel v Berlin, za kar je rezerviral karte. 

Pri Lufthansi menijo, da je s tem kršil njihova pravila, zato od njega terjajo več kot dva tisoč evrov odškodnine. Decembra je sodišče v Berlinu njihovo tožbo zavrglo, a so v Lufthansi za CNN potrdili, da so se na odločitev že pritožili. 

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 4
  • jakec1575 10:26 13.februar 2019.

    Če pa zamudis povezavo, ker oni zamujajo s prvim letom, jih pa boli. It is a 2 way street.

  • gustl 10:23 13.februar 2019.

    Bebo, za nekatere niso nikoli normalne cene, četudi je skoraj zastonj!!! Malo razmisli, da varno letiš, je treba tudi vlagati, servisirati...kot pri avtu, ali pa še bolje, kot pri svojem telesu, star pregovor, zaston se še pes ne gon...

  • bebo2 18:46 12.februar 2019.

    Prav ima. Drugič pa naj raje nastavijo normalne cene.