Spletna turistična agencija Expedia je tudi letos izvedla raziskavo o priljubljenosti turistov glede na njihovo nacionalnost. Na vrhu priljubljenosti so – tako kot prejšnja leta – Japonci, tem nekoliko presenetljivo sledijo Britanci, tretji so Kanadčani, mesto nižje Nemci, peterico najbolj zaželenih pa zaključujejo švicarski turisti.
Lestvica turistov glede na priljubljenost |
|
1.: Japonci
|
Na repu lestvice so se znašli Francozi, ki jim svetovni hotelirji najbolj zamerijo nepoznavanje tujih jezikov in neljubeznivost. "Znano je, da govorijo zelo malo ali pa sploh ne govorijo angleškega jezika, poleg tega pa ne znajo spregovoriti niti besede v lokalnem jeziku destinacije, na kateri so," je dejal marketinški direktor pri Expedii Timothee de Roux, po narodnosti – Francoz. "Francozi niso ravno znani kot turisti, saj ne potujejo veliko. Imamo srečo, da je naša država prekrasna tako v naravnem kot v kulturnem smislu," je razložil de Roux in dodal, da za 90 odstotkov Francozov potovanje ne pomeni prestopa državne meje. Med očitki, ki so jih hotelirji naprtili Francozom, sta še "šparovnost" in abstinenca od dajanja napitnin. Za piko na i dodajmo, da francoskih turistov ne marajo niti francoski hotelirji.
Japonci, zmagovalci v osmih kategorijah
V raziskavo je bilo vključenih 4557 svetovnih hotelirjev, ki so v devetih kategorijah
ocenjevali turiste iz 27 držav (Slovencev med njimi ni bilo). V kar osmih od devetih kategorij
so zmagali Japonci, le v zadevah higiene so jih prekosili pedantni Nemci. Po prepričanju hotelirjev
bi japonski turist moral biti za zgled vsem ostalim turistom, saj se lepo vede, ni nikoli preglasen
in je zmeraj zadovoljen. Manjši madež na njihovi podobi je le zadržanost, ko je treba
seči v žep za napitnino, kjer so znatno bolj velikodušni Britanci in Američani.
Britance ali obožujejo ali sovražijo
Četudi so se Britanci uvrstili na drugo mesto, ima njihova medalja dve med seboj zelo
različni plati. Medtem ko jih evropski hotelirji zaradi pogostega razgrajanja ne marajo, jih denimo
ameriški stanovski kolegi obožujejo še bolj kot Japonce.
Omembe vredni so tudi izidi v kategoriji zunanja urejenost. Nesporno vodstvo pripada Italijanom, ki jim prav vsi hotelirji priznavajo najbolj izbran okus za modo, je pa zanimivo, da za urejenost Britancev najdejo dobro besedo le ameriški hotelirji, povsem nasprotnega mnenja pa so evropski hotelirji.
Kar se tiče glasnosti, pričakovano vodijo pripadniki temperamentnih južnoevropskih narodov in Američani.