Svet
103 ogledov

"To je za H&M velika priložnost"

H&M EPA
Švedski tekstilni velikan Hennes & Mauritz (H&M) je v drugem četrtletju na račun novih trgovin in racionalizacije stroškov ustvaril višji dobiček od pričakovanega.

H&M je v obdobju od marca do maja ustvaril za 5,9 milijarde kron (okoli 606 milijonov evrov), kar na letni ravni predstavlja 10-odstotno rast.

Tudi prihodki od prodaje so se zvišali za 10 odstotkov, in sicer na 59,5 milijarde kron. Dobička iz poslovanja je bilo za 7,6 milijarde kron, medtem ko so analitiki pričakovali, da bo dosegel okoli sedem milijard kron, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Po pojasnilih glavnega izvršnega direktorja H&M Karl-Johana Perssona se pričakovanja in obnašanje potrošnikov spreminjajo, vedno več jih kupuje na spletu. "To je za skupino H&M velika priložnost," je dodal.

V družbi so prepričani, da jim strategija razvoja daje pogoje za dolgoročno rast na tem področju. H&M pričakuje, da bo v prihodnjih letih za 25 odstotkov povečal prodajo prek spleta.

H&M, ki ima 4498 trgovin, je v drugem trimesečju okrepil ponudbo na spletu, ta je zdaj dostopna na 41 trgih.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.