Svet
12 ogledov

V Italiji konec skrivalnic

Odkar na ljubljanskem Golovcu stoji označeni stacionarni radar, se je število ne Žurnal24 main
Nadzornikom hitrosti na cestah, ki jih zanima predvsem dobiček od kazni, je v Italiji odklenkalo.

Italijanski notranji minister Roberto Maroni je prejšnji teden sprejel direktivo, ki je zaostrila pravila na področju nadzora hitrosti. Tega so do zdaj lahko opravljali tudi zasebniki z občinsko koncesijo, s skritimi radarji pa so mastno služili in polnili občinske proračune.

Za mnenje o radarskem nadzoru pri nas smo povprašali slovenske strokovnjake. “Nisem proti nenapovedanemu nadzoru, vendar naj se ta izvaja na mestih, kjer je to res potrebno. Sicer služi le polnjenju proračuna,” meni inštruktor terenske vožnje in dirkač Miran Kacin.

Učinkovit tudi označen
Kako učinkovit je lahko radar, ki je označen s tablo, je Klemen Hren iz AMZS ponazoril na primeru Golovca v Ljubljani. “Odkar tam stoji radar, vozniki praviloma vozijo po omejitvah. Število nesreč na tem odseku se je od postavitve radarja in tabel zelo znižalo,” je povedal Hren in dodal, da je od voznika odvisno, “kako dolgo po tem, ko gre mimo radarja, še vozi po predpisih.“ “Radarji so pri nas na avtocesti označeni na zahtevo informacijske pooblaščenke, saj gre pri teh dejansko za kamere,” nam je pojasnil Hren.

Počasi le mimo radarja
“Težava je tako imenovana kenguru vožnja, kjer voznik, ko je opozorjen na radar, zmanjša hitrost, potem pa hitro spet pospeši,” nam je povedal Robert Štaba, strokovnjak za prometno varnost na AMZS.

“Temu se lahko izognemo z radarskimi sektorji, kjer imamo vstopno in izstopno točko v razmiku več kilometrov,” pravi Štaba, ki meni, da je za varnost v prometu dobro, da imamo tudi nenapovedane mobilne radarje.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.