Svet
8 ogledov

Velika brezplačna reklama za Hrvaško

Plavanje pod vodo Youtube
Organizatorji festivala Ultra Music Festival objavili povzetek lanskoletnega dogajanja.

Lanskoletni Ultra Music Festival v Splitu je prinesel okrog 66 milijonov neposrednega prometa hrvaškemu turizmu, posrednih koristi za promocijo Hrvaške, pa ni mogoče oceniti. 

Največji spektakel elektronske glasbe ostaja v Splitu še najmanj dve leti, morda pa celo štiri. 

Organizatorji so pred dnevi objavili posnetek s povzetkom lanskoletnega dogajanja, ki v devetih minutah pokaže nekatere največje bisere hrvaškega turizma in je, tako Jutarnji list, izvrstna in brezplačna reklama za turistično sezono, ki prihaja. 

V manj kot treh dneh si je posnetek ogledalo skoraj toliko ljudi, kot  jih je v skoraj štirih mesecih pogledalo uradni promocijski spot Hrvaške Croatia Full od Life. 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.