Dogovor hkrati predvideva dvig storilnosti v Volkswagnovih nemških tovarnah. Ta naj bi se v obdobju med 2011 in 2014 povečala za deset odstotkov letno.
Uprava in sindikat sta se poenotila tudi glede tega, da bo podjetje po koncu vajenskega obdobja vseh 1400 trenutnih vajencev zaposlil za nedoločen čas, obenem pa bodo v VW oblikovali tudi poseben inovacijski sklad za krepitev konkurenčnosti tudi na področjih izven avtomobilske proizvodnje. Vanj naj bi se letno nateklo za 20 milijonov evrov.
Bitka s krizo
VW se je v primerjavi s konkurenco v času krize sorazmerno dobro odrezal, na domačem trgu pa je tudi dobro izkoristil učinke subvencij za zamenjavo starega avtomobila z novim, okolju prijaznejšim.
Po poteku te subvencijske sheme v podjetju sedaj pričakujejo precejšnje zmanjšanje prodaje na evropskem trgu, medtem ko še vedno napovedujejo hitro rast na azijskih trgih, še posebej na Kitajskem, in povratek k rasti v ZDA.