Uporabno
174 ogledov

Ali veste, kako AppGallery pomaga plačati položnice balerini Ani Klašnji?

Huawei Ana Klašnja
1/2
Huawei
V zadnjem desetletju se je bančno poslovanje močno razvilo. Zasluge gredo predvsem razvoju tehnologije, oziroma natančneje pametnih telefonov. Danes si pametni telefon lasti že več kot 3,5 milijarde ljudi po vsem svetu. Vedno več teh uporabnikov pa se odloča tudi za sodoben način upravljanje svojega bančnega računa – prek priročnih bančnih aplikacij.

Če so te aplikacije še pred nekaj leti ponujale le nekaj osnovnih funkcij, kot je na primer preverjanje stanja na računu, so danes že resen finančni asistent z raznovrstnim naborom funkcij, ki se vsaj enači s tistim pri spletnem vmesniku. Zato ne čudi, da postajajo osrednji kanal bančnega poslovanja, zlasti med milenijci in tudi pripadniki generacije X, ki so v veliki meri z novimi tehnologijami v stiku od malih nog.

Prihranite čas in si poenostavite življenje

Zaradi priročnosti tovrstnega urejanja različnih bančnih storitev pa so bančne aplikacije pritegnile tudi pozornost tehnološko manj veščih posameznikov.

Huawei Ana Klašnja | Avtor: Huawei Huawei

Prav zato se nam je zdela super sogovornica znana slovenska balerina Ana Klašnja, ki brez zadržkov priznava da ni pretirano tehničen tip. A, kot pravi, si sploh ne predstavlja več življenja brez mobilne banke, saj prav prek nje ureja večino sprotnih finančnih zadev: "Aplikacija moje banke NLB je praktično glavna stvar na mojem telefonu. Brez nje se počutim popolnoma bosa, zato sem bila izjemno vesela, ko sem si jo lahko namestila iz Huaweieve trgovine AppGallery, saj mi precej poenostavi življenje in prihrani veliko časa."

Pred tem je namreč Ana veliko stvari, med drugim tudi plačevanje položnic, opravljala na staromoden način: "Preden sem začela uporabljati mobilno banko ne tako dolgo nazaj, sem položnice, verjeli ali ne, še vedno plačevala na pošti oziroma bančnem okencu. Bančnih zadev nikoli nisem urejala prek spletne banke na računalniku. Ko sem enkrat poizkusila na svojem telefonu, pa se mi je odprl čisto nov svet. Odkar uporabljam banko na svojem telefonu se enostavno povedano počutim precej bolj neodvisna, saj lahko te zadeve urejam kadar imam čas. Nisem vezana na odpiralne čase poslovalnic in ne rabim več čakati v vrsti. Zelo osvobajajoče."

Bančno okence, ki je odprto 24 ur na dan in 7 dni v tednu

Plačevanje položnic, preverjanje stanja na računu, nakazila na druge račune, urejanje limitov in celo sklepanje hitrih kreditov še nikoli ni bilo enostavneje, kot z mobilno banko.

Svoje pametne telefone imamo bolj kot ne ves čas pri sebi, zato lahko vse uredimo hipoma kadar koli in kjer koli se nahajamo. Med čakanjem na avtobus, med opoldansko kavico, zvečer med gledanjem televizije na kavču, na izletu, … S tem da mobilne banke omogočajo še hitrejše postopke plačevanja. Plačilo mesečnih obveznosti na primer lahko izvedemo tako, da slikamo položnico, aplikacija pa potem samodejno izpolni digitalni obrazec s potrebnimi podatki. Nič več ročnega vpisovanja in morebitnih napak in dvomov, če smo vpisali številko pravega tekočega računa, kot je to včasih bojazen pri uporabi spletne banke.

Dostop lahko zaščitite z geslom, prstnim odtisom in sistemom za prepoznavo obraza

Nekateri uporabniki so sicer pri uporabi mobilnih bank in drugih mobilnih plačilnih platform nekoliko skeptični glede varnosti. Vendar te skrbi so nepotrebne. Resnica je namreč, da so mobilne banke vsaj tako varne kot spletne, če ne še bolj.

Pametni telefoni že tako ponujajo vrsto varnostnih mehanizmov, ki jih lahko aktivirate, od številskih gesel in vzorcev do biometričnih sistemov za odčitavanje prstnih odtisov in prepoznavo obrazov. Za vstop v mobilno bančno aplikacijo pa morate prav tako imeti ustrezne "ključe". Če k temu dodate še možnost večstopenjskega preverjanja identitete, na primer v obliki SMS-sporočila z enkratno šifro, je to že kar nekaj varnostnih preprek, ki bi jih moral potencialni nepridiprav zaobiti, če bi se nekako dokopal do vašega telefona, ki ga sicer vedno nosite skrbno pri sebi.

Huawei Ana Klašnja | Avtor: Huawei Huawei

Tudi o tem vidiku smo spregovorili z Ano, ki je prav tako imela sprva nekaj pomislekov. A ko je poizkusila v praksi, je videla, da je bil strah odveč. "Še enkrat poudarjam, da si nisem najbolj domača s sodobno tehnologijo. A v resnici je bilo nastavljanje varnosti mačji kašelj. Najprej sem na svojem Huaweiu P40 Pro nastavila odklepanje z vzorcem in prstnim odtisom, kjer me je telefon sam vodil čez postopek, za vstop v mobilno banko pa uporabljam kombinacijo lastnega gesla, prstnega odtisa in enkratne šifre, ki se generira sproti vsakih nekaj sekund."

Vse informacije na dosegu roke

Razlogov zakaj danes, zlasti v časih z omejenimi dostopi do različnih storitev, ne bi za urejanje svojih bančnih storitev uporabljali aplikacije tako praktično ni. Konec koncev imate s temi aplikacijami vedno na dosegu roke tudi informacije o bližnjih bankomatih, odpiralnih časih poslovalnic in nujnih telefonskih številkah.

V Huaweievi trgovini AppGallery, ki v navezi z univerzalnim iskalnikom Petal Search odpira vrata do ogromne baze vsebin vseh vrst, lahko sicer najdete mobilne aplikacije praktično vseh bank, ki so prisotne na slovenskih tleh: NLB, NKBM, Delavska hranilnica, Sberbank, Sparkasse in Intesa Sanpaolo.

Prav tako pa sta v AppGallaryju na voljo mobilni denarnici mBills in VALU, ki poenostavita brezkontaktno plačevanje, pošiljanje denarja in deljenje računov. Tako boste imeli vedno dober pregled nad svojimi financami in čiste račune.

Več o trgovini AppGallery

Več o iskalniku Petal Search