Uporabno
3691 ogledov

Deset Mercedesov za vse okuse

Mercedesova paleta SUV vozil
1/25
Žiga Intihar
Dinamični in avanturistični, družinski in mladostni, zreli in odločni. To so lastnosti Mercedesove izjemno obsežne in napredne družine športnih terencev.

Vsak tretji kupec Mercedesa na svetu danes že poseže po športnem terencu oziroma SUV-u. V Sloveniji pa skoraj vsak drugi! Prav nihče pa ni prikrajšan za najmodernejšo tehniko, obliko z aerodinamičnimi linijami, materiale najvišje kakovosti ali digitalno notranjost, ki je poudarjena z umetno inteligenco. Mercedes ima najmlajšo in največjo modelno linijo športnih terencev na trgu.

Mercedesova paleta SUV vozil | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar

Mercedes-Benz GLA

Najmanjši športni terenec Mercedes-Benz, kompaktni GLA, ob vseh tehničnih atributih, ki jih prinašajo večji SUV-i, ponuja izjemno vsestranskost. Je najbolj ekonomičen s porabo goriva med vsemi Mercedesovimi športnimi terenci in je z začetno ceno 29.990 evrov tudi cenovno najbolj ugoden. Elementi armaturne plošče se zgledujejo po letalskih oblikah, digitalni kokpit odseva veliko mero prilagodljivosti, infozabavni vmesnik MBUX omogoča možnost glasovnega upravljanja in upravljanja s kretnjami. Nabor varnostnih sistemov do hitrosti 50 kilometrov na uro prepreči trke z drugimi udeleženci v prometu, vozniku pa pomagajo k večji zbranosti med vožnjo. Na voljo je tudi kot športni AMG, ki piha na dušo tudi najbolj zahtevnim voznikom, ki se lahko z njim podajo tudi na dirkališče. Lahko pa si ga omislite s štirikolesnim pogonom 4MATIC, ki poskrbi za suvereno držo v vseh razmerah in na vseh podlagah.

Mercedesova paleta SUV vozil | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar
Mercedes Benz GLA | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Mercedes-Benz GLB

Tisti, ki išče družinski avto SUV oblike, ki ponuja do sedem sedežev, ima na izbiro edinstven avtomobil na trgu. Kompaktni premijski model GLB, robustne zasnove s strešnimi nosilci in velikimi kolesi s poudarjenimi koloteki, se velikostno uvršča med modela GLA in GLC, a kljub velikosti ostaja zelo okreten avtomobil. Ponuja nadpovprečno veliko kabinskega in prtljažnega prostora, za osnovno ceno 32.990 evrov, pa bo navdušil tako velike družine, zahtevne voznike kot avanturiste s športnimi rekviziti za druženje v naravi. V prtljažniku je za 570 litrov prostora, v primeru zlaganja sedežev pa kar 1805 litrov. Če podremo še sopotnikov sedež, lahko v vozilu prevažamo predmete do dolžine 2,67 metra. Potnike povsem zadaj ščiti tudi bočna zračna blazina, potnika v tretji vrsti nista prikrajšana niti za držala za pijačo in številna odlagališča. Tudi vhod USB-C se najde povsem zadaj. V potovalni kabini najdemo do štiri isofix priključke za otroške sedeže. 

Mercedesova paleta SUV vozil | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar
Mercedes GLB | Avtor: Anže Petkovšek Anže Petkovšek

Mercedes-Benz GLC

GLC je najbolje prodajan Mercedesov športni terenec, saj je tudi s ceno, ki se začne pri 42.990 evrih, zelo dostopen avtomobil. GLC je pravi premijski Mercedes in dobra izbira za voznike, ki cenijo ekonomičnost porabe goriva, okretnost, hkrati pa že potrebujejo avtomobil, ki zagotavlja tudi večje vlečne zmogljivosti. Pohvali se lahko na primer s kamero, ki je prilagojena vzvratni vožnji s prikolico. GLC je s športnim podvozjem zagotovilo za dinamične užitke in s prilagodljivimi blažilniki za nadpovprečno udobje. Nov je vmesnik MBUX z glasovnim upravljanjem "Hey Mercedes" in upravljanjem s kretnjami ter delujočimi on line storitvami. Navigacijska naprava je okrepljena z obogateno resničnostjo, sistem poskrbi tudi za odlično voznikovo počutje.

Mercedesova paleta SUV vozil | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar
Mercedes-Benz GLC kamera | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Mercedes-Benz GLC coupé

Za razliko od robustnejšega GLC, ponuja GLC coupé športno drznejše linije s kupejevsko padajočo streho in vpadljivejše dodatke, kot sta "diamantna" motorna maska z izrazito enojno letvijo ali pa nova grafika dnevnih LED svetil. A to ne pomeni, da bodo potniki na zadnji klopi prikrajšani za prostorsko udobje. Tega je na pretek tudi v prtljažniku. Med tehničnimi novostmi se je posodobil z različni asistenčnimi funkcijami, kot je aktivni zavorni asistent, ki tudi v križišču predvideva možnost trčenja s prečno vozečimi vozili in samodejno zavira, in kamero, ki je prilagojena vzvratni vožnji s prikolico. Med opcijami je sedaj na voljo dinamično podvozje s prilagodljivimi blažilniki. Pod motornim pokrovom pa je GLC coupé bogatejši za posodobljene agregate, že prilagojene za najbolj stroge okoljevarstvene standarde euro 6d. 

Mercedes-benz GLC coupe | Avtor: Mercedes-Benz Mercedes-Benz

Mercedes-benz GLC coupe | Avtor: Mercedes-Benz Mercedes-Benz

Mercedes-Benz GLE

GLE je namenjen vsem, ki iščejo maksimalno veliko prostora v razredu luksuznih športnih terencev in maksimalno kakovostno obdelavo vidnih in čutnih površin. Paket airmatic ima prilagodljivo podvozje v kombinaciji z E-active body control tehnologijo, ki "bere" cesto pred seboj in hipno prilagaja vzmetenje za gladko pobiranje neravnin, medtem ko se lahko avto v ovinku nagne do tri stopinje za večje udobje potnikov. Štirikolesni pogon je serijski, manevriranje s prikolico pa je s pametnim asistentom lahkotno in nestresno.

 | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar

Mercedes Benz GLE | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Mercedes-Benz GLE coupé

Veliki športni terenec si ogromno deli s klasičnim razredom GLE, pa vendar je razlik med njima veliko več kot pa samo v kupejevski obliki strehe. GLE coupé je namreč narejen na nekoliko krajšem in zato bolj športno skrojenem podvozju. V dolžino je poldrugi centimeter dalji od GLE SUV, že navzven pa deluje ogromen in vpadljiv. V GLE coupé se zadaj kljub padajoči strehi brez težav z glavo vozijo tudi visoki potniki, medtem ko prtljažnik z znižanim robom sprejme vase kar 655 litrov prtljage. To je za 25 litrov več od običajnega GLE. Zunanjost s celotno kupejevsko-terensko podobo, velikimi kolesi in raznimi detajli izžareva moč, še preden voznik sploh pritisne na gumb za zagon. GLE coupé ima poleg standardnega podvozja, ki je bilo izboljšano v prid voznemu udobju in športnosti, še opcijo airmatic zračnega podvozja. Tretja različica podvozja pa je že omenjeni E-active body control. 

Mercedes GLE coupe | Avtor: Mercedes-Benz Mercedes-Benz
Mercedes GLE coupe | Avtor: Mercedes-Benz Mercedes-Benz

Mercedes-Benz GLS

Črka S pri Mercedesu ponuja največji možni prestiž. GLS je zato razred S na visokih nogah. "Napihnjena" različica modela GLE ponuja maksimalno udobje za kar sedem potnikov. Športno-terenski velikan v kabini ponuja veliko mero prestiža in vrhunskega oblikovanja, nadgrajenega tudi z lesenimi okrasnimi elementi in popolno Mercedesovo ponudbo digitalnega informacijsko-razvedrilnega sistema ter asistenčnih sistemov. V prtljažniku je prostora še več kot v preostalih športnih terencih, kar za 2.400 litrov prtljage lahko spravimo v zadek, ko so sedeži v drugi in tretji vrsti podrti. Pod motornim pokrovom najdemo šestvaljnike, pa vse do zmogljivega štirilitrskega osemvaljnika in hibridnega pogona, ki poskrbi tudi za ekonomično plat velikega športnega terenca. 

Mercedesova paleta SUV vozil | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar
Mercedes-Benz GLS | Avtor: Mercedes-Benz Mercedes-Benz

Mercedes-Maybach GLS

Tistemu, ki tudi GLS ni dovolj, je na voljo GLS Maybach, ki prinaša največjo možno mero nemškega prestiža. Že oblika s posebno masko z navpičnimi elementi, kromirani detajli in ogromnimi 22 ali 23-palčnimi platišči in prestižnim Maybachovim logotipom je posebna. Omisliti si je mogoče celo dvobarvno karoserijo. Avto je prvotno namenjen za štiri potnike, s tehnologijo, ki delovanje podvozja prilagaja potnikom na zadnjih sedežih, ki se lahko spremenita tudi v počivalnika, pa prinaša potovanje prvega razreda. Sedeža ogrevata, hladita in masirata. Potnika pa imata na dosegu roke lahko tudi hladilnik. 

Mercedes-Maybach GLS | Avtor: Mercedes-Benz Mercedes-Benz
Mercedes-Maybach GLS | Avtor: Mercedes-Benz Mercedes-Benz

Mercedes-Benz razred G

Ena največjih ikon avtomobilske industrije v moderni različici ob originalni obliki prinaša prav tako edinstvene hribolazniške sposobnosti. zapore diferencialov, reduktor prestav, nadzorovan spust in 360-stopinjski pogled kamer ob nadpovprečnih vstopnih in izstopnih kotih ter kotih prečenja so zagotovilo, da boste premagali ovire, ki se zdijo sprva nepremostljive. G je mogočen tudi na asfaltu. Najprej po zaslugi podvozja, ki asfaltnim luknjam zlepa ne dovoli vplivati na karoserijo, po drugi strani pa je zmogljiv in natančen tudi v zavojih. Potem pa sta tu še oba V8 motorja, s katerima je zelo glasen in hiter stroj. Resnično, tako norega terenca nima nobena druga znamka na svetu.

Mercedesova paleta SUV vozil | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar
Mercedes-Benz razred G | Avtor: Mercedes-Benz Mercedes-Benz

Mercedes-Benz EQC

EQC je prvi model iz družine polno električnih Mercedesovih avtomobilov z oznako EQ. Zagotavlja pospešek, primerljiv z Mercedesovimi AMG-ji, baterija pa z enim polnjenjem omogoča doseg do 450 kilometrov daleč. Baterijo je možno na hitri polnilnici (110 kW) do 80 odstotkov kapacitete napolniti v 40 minutah. V prihodnjem letu bo zapeljal tudi na slovenske ceste.

Mercedes EQC | Avtor: Mercedes-Benz Mercedes-Benz
Mercedes EQC | Avtor: Mercedes-Benz Mercedes-Benz