Uporabno
2340 ogledov

Kempinski Palace Portorož napoveduje investicijski cikel prenove hotela v vrednosti 6,5 milijona evrov

Hotel Kempinski Palace Portorož Hotel Kempinski Palace Portorož
V obdobju zimskega sezonskega zaprtja je hotel Kempinski Palace Portorož pričel s prenovo. MK Group, lastniško podjetje znamenitega hotela, bo v investicijskem ciklu v prihodnjih dveh letih v renovacijo vložilo 6,5 milijona evrov.

Začetna naložba v višini 3,5 milijona evrov je usmerjena v celotno obnovo modernega dela hotela, kjer so se dela že začela in bo predvidoma končana pozno spomladi. Popolnoma bo preoblikovanih vseh 78 sob in suit v modernem delu hotela.

Poudarek bo na minimalističnem sodobnem videzu s pridihom destinacije. Za celostno podobo dizajna je poskrbel ljubljanski studio POKE Design. Fokus bo na popolni renovaciji prostorov, hkrati pa bo prenova poglobljeno usmerjena v hitro razvijajoči se svet IT, z vlaganji v različne sistemske spremembe, posodobitve programske in strojne opreme, razvoj Wi-Fi omrežja in prilagoditev konferenčnega centra željam novodobnega organizatorja srečanj. Nadgrajeno, razširjeno in preoblikovano bo tudi območje savn, fitnesa in wellness centra. Hotelski bari, restavracije in zajtrkovalnica bodo v celoti zamenjali sedežne garniture in pohištvo. Poleg tega bo vseh 182 hotelskih sob dobilo popolnoma novo spalno doživetje: v vseh sobah bodo zamenjane premium vzmetnice, blazine in odeje za popolno udobje gostov.

V prihodnjih dveh letih bo MK Group vložila dodatne 3 milijone evrov v obnovo Palace dela hotela in ostalih območij, ki niso vključene v letošnjo fazo prenove.

Kai Behrens, generalni manager hotela, komentira: "Prenova je usmerjena na področja, o katerih smo v preteklosti prejemali komentarje gostov, in je prilagojena tako, da še dodatno dvignemo zadovoljstvo gostov, kakovost hotela in posledično višje prihodke za hotel." Hotel je bil zadnjih nekaj let s strani neodvisnih nagrad proglašen za »Best hotel in Slovenia« (Najboljši hotel v državi), pred kratkim pa je prejel tudi nagrado za »Best Large Meetings Hotel« (Najboljši velik hotel za dogodke) v državi, dodatne naložbe pa pomenijo: "Ne bomo spali na naših nagradah in dosežkih. Nikoli ne skrivamo, da ne želimo biti najboljši samo v Sloveniji, ampak v širši regiji, in prenova hotela nam to omogoča. Imamo srečo, da naše lastniško podjetje vidi enak potencial za dodatno rast in širitev poslovanja hotela kot mi," zaključuje Behrens.