Uporabno
17 ogledov

NFON: Integrirane poslovne komunikacije v novi podobi

Video klic, video sestanek Profimedia
NFON se z repozicioniranjem usmerja v UCaaS in CCaaS Strategija je podprta s celovitim repozicioniranjem blagovne znamke Press-Kit

Integrirana poslovna komunikacija

NFON, evropski ponudnik integriranih poslovnih komunikacij v oblaku, se pozicionira na tem rastočem trgu in danes predstavlja novo podobo blagovne znamke. NFON se strateško osredotoča na trga poenotenih komunikacij kot storitve (UCaaS) in kontaktnega centra kot storitve (CCaaS). "Poslovne komunikacije se hitro razvijajo," je dejal dr. Klaus von Rottkay, izvršni direktor NFON-a. "To podjetja sili v premislek, pospešuje pa se izvajanje storitev v oblaku. V NFON-u smo del tega gibanja in nadaljujemo s širitvijo svojega položaja s ciljem postati vodilni ponudnik integriranih poslovnih komunikacij v Evropi."

 

Osredotočenost na UCaaS in CCaaS

Z vidika rastočih trgov UCaaS in CCaaS je NFON že dosegel pomembne mejnike. Z uvedbo Cloudya Meet & Share NFON poleg telefonije v oblaku ponuja paket poenotenih komunikacij (UC) in CRM Connect ter ima v svojem portfelju privlačno ponudbo, zanimivo za hitro rastoči trg CCaaS z večkanalnim produktom Kontaktno središče, ki je na voljo po vsej Evropi. "NFON oblikuje poslovne komunikacije v oblaku in povezuje ekipe po vsej Evropi. S pametno komunikacijsko platformo v oblaku Cloudyo ponujamo enostavne glasovne klice, enostavne videokonference in brezhibno integracijo CRM in orodij za sodelovanje. To je naša konkurenčna prednost," je povedal Jan-Peter Koopmann, direktor tehničnega področja v NFON-u. 

 

Popolnoma nova blagovna znamka

NFON se razvija in je več kot le ponudnik telefonskih sistemov v oblaku. "Kar se je začelo s tremi ustanovnimi partnerji leta 2007, je izjemno zraslo: danes smo zanesljiv partner 50.000 podjetjem v 15 evropskih državah," pravi Jan Forster, direktor marketinga v NFON-u. "Rast, najsodobnejša alternativa običajnim telekomunikacijskim storitvam ter bližina naših partnerjev in strank se odražajo v naši novi prisotnosti na trgu z novo krovno blagovno znamko in produktnimi blagovnimi znamkami v popolnoma novih barvah. Smo NFON. Podjetje, ki je prisotno po vsej Evropi. Ustvarjamo pametno poslovno komunikacijo."

 

O podjetju NFON


NFON s sedežem v Münchnu je evropski ponudnik poslovnih komunikacij v oblaku. Družba kotira na borzi (Frankfurtska borza, Prime Standard) in povezuje več kot 3.000 partnerjev v 15 evropskih državah s sedmimi hčerinskimi družbami pa zagotavljajo storitve poslovnih komunikacij več kot 50.000 podjetjem – zadovoljnim strankam. Cloudya, paradni produkt podjetja NFON, je pametna platforma za preprosto glasovno klicanje, enostavne videokonference ter brezhibno integracijo s CRM sistemi in različnimi orodji sodelovanja, ki je namenjena malim in srednje velikim podjetjem. Portfelj NFON-a temelji na štirih segmentih: poslovna komunikacija s Cloudyjo, kontakti s strankami, integracija in omogočanje sodelovanja. Vse NFON-ove storitve v oblaku delujejo v certificiranih podatkovnih centrih v Nemčiji, ki jih energetsko oskrbujejo z obnovljivimi viri energije. S svojimi vrhunskimi komunikacijskimi rešitvami vodi NFON podjetja v prihodnost poslovnega komuniciranja.