Uporabno
874 ogledov

Paketna dostava v decembrskem času

DPD DPD
V prazničnem času, ko je za nas še posebej pomembna varna in učinkovita dostava paketov, smo v podjetju DPD Slovenija dokazali, da se lahko kosamo z najboljšim izmed najboljših dostavljavcev - Božičkom. Ponujamo vam tako praktične, zanesljive in inovativne možnosti dostave, ki omogočajo, da vaši paketi prispejo varno in Božičku, da se popolnoma sprosti.

Tako v tem času beležimo v povprečju okoli 30 % več pošiljk kot v preostalem obdobju leta. V DPDgroup pričakujemo, da bomo v teh dneh, ki predstavljajo vrhunec sezone, dostavili do 14 milijonov paketov na dan, kar predstavlja skoraj 100 % povečanje v primerjavi s siceršnjimi povprečnimi dnevnimi količinami. Za tako povečan obseg dela smo se seveda predhodno pripravili z učinkovitejšo in brezkontaktno dostavo, s 17.000 dodatnimi kurirji, s 5.000 dodatnimi zaposlenimi v skladiščih ter 400 dodatnimi mednarodnimi kamionskimi linijami.

Uporabnikom svetujemo pravočasno naročilo izdelkov v spletnih trgovinah in pravočasno oddajo paketnih pošiljk v tem predprazničnem času, da bodo paketi še pred prazniki prispeli do naslovnikov. Božični prazniki namreč sodijo med najbolj zasedene dni v koledarju kurirskih služb. Zamude pri dostavi v prazničnem času se ne pojavijo le zaradi povečane spletne prodaje in pošiljanja daril po vsem svetu, temveč tudi zaradi vremenskih razmer in povečanega prometa.

DPD je pripravljen na praznične izzive!

Pri spletnem nakupovanju, ki je zaradi svoje praktičnosti in dostopnosti vse pogostejši način kupovanja daril, pa ni pomembna le izbira zaupanja vrednega spletnega prodajalca, temveč tudi izbira zanesljivega partnerja za dostavo. Zato smo pri DPD poskrbeli, da bodo vaši paketi dostavljeni varno in učinkovito. DPD Slovenija prejemnikom paketov ponuja številne možnosti dostave, ki ustrezajo najrazličnejšim željam in potrebam uporabnikov. Z namenom, da bi se približali svojim uporabnikom, ter zadostili njihovim željam in pričakovanjem, omogočamo številne načine pošiljanja in prejemanja paketnih pošiljk, ki so večinoma na voljo prav vsak dan.

DPD | Avtor: DPD DPD

Novi načini ažurne dostave paketov

Da bi poenostavili celoten proces dostave in našim strankam še bolj približali naše storitve, se v DPDgroup usmerjamo v digitalne procese in razvoj aplikacije za končne uporabnike. Ena zadnjih v tovrstnem nizu je myDPD aplikacija. Aplikacija je dostopna na spletni strani, kot prvi v Sloveniji pa ponujamo tudi mobilno verzijo, ki si jo lahko stranke prevzamejo v Google Play Store (Android) in App Store (iPhone). Tisto, kar je posebnega na omenjeni aplikaciji je to, da prejemniku paketa omogoča enostaven pregled in upravljanje z vsemi prihajajočimi paketi. Prejemnik paketa ima sedaj možnost, da sam določi, kdaj in kje želi prevzeti svoj paket, in enostavno z nekaj kliki izbere želene postavke dostave. Paketi bodo naslovnikom dostavljeni v najkrajšem času, vsekakor pa bo pošiljka dostavljena v zakonsko predpisanih rokih, torej najpozneje v treh delovnih dneh od oddaje paketa. Če v času dostave prejemnika ne bo doma, lahko izbere, da mu ga dostavijo v službo, k prijatelju, sorodniku ali sosedu. Z našimi možnostmi preusmeritve lahko prejemnik paketa preprosto spremeni kraj dostave tudi na eno izmed Pickup lokacije po vsej Sloveniji. V ta namen jih tudi širimo oz. povečujemo, tako smo od meseca decembra povečali število Pickup lokacij za dodatnih 297, kar pomeni, da jih je sedaj na voljo 644. Te se nahajajo na Petrolovih, OMV in MOL bensinskih servisih ter 3DVA trafikah. Še zmeraj pa je tudi na razpolago 5 DPD depo centrov po Sloveniji. Kmalu bo možnosti prevzeti paket postala še enostavnejša. DPD Pickup lokacije bomo nadgradili s približno 450 paketniki partnerskega podjetja direct4.me kateri vam bodo na razpolago na nekaj več kot 100 lokacijah po celotni Sloveniji.

DPD | Avtor: DPD DPD

Pri podjetju DPD smo zaradi dodatnih ukrepov za preprečevanje prenosa okužbe z novim virusom (COVID-19) uvedli  inovativen, popolnoma brezstičen način sprejemanja pošiljk, dostava s PIN kodo. S to storitvijo kurir dostavi paket z vnosom enkratne PIN kode, kjer je vsaka PIN koda ustvarjena posebej za vsako pošiljko in je poslana prejemniku paketa po e-pošti ali Viber/SMS sporočilu na dan dostave paketa. Vnos PIN kode zadostuje za dostavo pošiljke. V kolikor prejemnik ne more osebno  prevzeti paketa, lahko namesto njega prevzame paket oseba, ki jo pooblasti za prevzem in mu zagotovi PIN kodo. Ker PIN koda deluje kot osebna identifikacija, svetujemo previdnost pri prenosu PIN kode na drugo osebo.

Hkrati imajo vsi naši prejemniki ne glede na to kakšno plačilo so izbrali pri svojem spletnem prodajalcu možnost plačati odkupnino brezgotovinsko preko storitve WSPay -  spletno plačilo prek varnega spletnega sistema za avtorizacijo kreditnih kartic v realnem času. To pomeni da vsak prejemnik paketa z odkupnino dobi pred dostavo paketa na svoj elektronski naslov ali telefon sporočilo o možnosti plačila odkupnine in povezavo za plačilo. Torej lahko opravi plačilo že pred prejemom ali ob prejemu paketa popolnoma brezkontaktno. Prejemniki lahko po prejemu obvestila o predvideni dostavi paketa, preko povezave ( ki jo dobijo na mail ali SMS) dostopajo do našega FMP portala in izberejo dostavo paketa na varno mesto (terasa, garaža itd.), kar v trenutnih razmerah zagotavlja večjo varnost (ni fizičnega stika), tako za prejemnike kot za naše kurirje. Zdravje in dobro počutje naših zaposlenih, naših pošiljateljev in vas – prejemnikov paketov nam je najbolj pomembno, tako je ta način sprejemanja pošiljk najbolj priporočljiv.

Želimo vam čim manj stresa, veliko dobre volje in predvsem radosti v mesecu decembru in kot smo že v uvodu napisali, mi smo prava pomoč Božičku pri dostavi paketov, zato se z zaupanjem zanesite na čarobno ekipo DPD!