Uporabno
1941 ogledov

Preverili smo: Kakšna je podpora uporabnikom slovenskih telekomunikacijskih operaterjev

podpora T-2
Telekomunikacijski operaterji so v stiku z najsodobnejšo tehnologijo, slediti morajo hitremu tehnološkemu razvoju, ponujati napredne storitve in svojim uporabnikom zagotavljati najboljšo mogočo uporabniško izkušnjo. V nadaljevanju preberite, kakšno podporo uporabnikom ponujajo telekomunikacijski operaterji.

Uporabniki storitev so vedno zahtevnejši, telekomunikacijski operaterji pa čedalje pozornejši na njihove zahteve. Zavedajo se, da je podpora uporabnikom v naboru storitev vedno pomembnejša. Operaterji v Sloveniji ponujajo različne kanale komuniciranja z uporabniki, nas pa je zanimalo, koliko upoštevajo različne potrebe. Pa tudi kako hitro zagotovijo pomoč zunaj delovnega časa, kot to počne T2 podpora, zaradi česar se jim obeta naziv najprijaznejšega operaterja.

Telekomunikacija | Avtor: Profimedia Profimedia

SOS-situacije

Ko najbolj potrebujemo internetno povezavo, lahko pride do motenj. Kaj pa zdaj? Internet ne dela! V takih trenutkih uporabnik najprej poišče informacije na spletni strani. Če zna operater rešiti težavo hitro, bo uporabniška izkušnja pozitivna.

1. Po pomoč na spletno stran

Spletne strani so zaradi obilice podatkov za neveščega uporabnika kot labirint, pa še pojavna okna vam kradejo čas. Pogosto zastavljena vprašanja in splošni nasveti za odpravo napak odgovorijo na vse, le na vašo težavo ne.

Tudi forumi, na katerih si uporabniki izmenjujejo izkušnje, niso vedno pravi naslov za hitro reševanje težav. Prav pa je, da operaterji preventivno izobražujejo uporabnike z različnimi navodili, obrazci in poučnimi videoposnetki. Vse omenjeno ponuja T2 podpora.

Telekomunikacija | Avtor: Profimedia Profimedia

2. Aplikacije in družabna omrežja

Vse več uporabnikov se opira na zanesljivost mobilnih aplikacij, ki sicer lepo skrbijo za uporabnika, a kaj, ko ne zagotavljajo hitre obravnave. Tudi družabna omrežja postajajo kanal, prek katerega uporabniki pričakujejo hiter odziv, a kaj, ko na vaše vprašanje odgovori samodejno ustvarjeno elektronsko sporočilo.

3. Uporabniški portali

Uporabniški portali so svet v malem, saj znotraj platform omogočajo urejanje sprememb, pregled storitev in ugodnosti operaterja. Lahko so rešitev za marsikatero splošno nastavitev, a iskanje po portalu od uporabnika zahteva čas.

Nekateri portali omogočajo oddajo zahtevkov za tehnično podporo, a je dopisovanje lahko dolgotrajno. Če je pogoj za registracijo navajanje celotnega nabora podatkov in posebnih kod, ki jih morate pri operaterju najprej pridobiti, pa je uporabnik lahko razočaran. V takem primeru je operaterja bolj smiselno poklicati.

Odprava napak na daljavo

Obljube, da so za svetovanje in tehnično podporo operaterji na voljo 24 ur na dan, niso vedno izpolnjene. Telefoni v klicnih centrih vse prevečkrat zvonijo v prazno ali pa se prepogosto znajdete v čakalni vrsti, kjer vam v zameno za čakanje ponudijo dolgočasno generično melodijo.

Zgodi se lahko, da vaš klic po določenem času prekinejo ali pa linija postane nedosegljiva. Ko vam uspe priklicati operaterja, sledi razočaranje, če ima prijazni glas na drugi strani pomanjkljivo tehnično znanje.

Ustrezna tehnična pomoč ob prvem klicu je zelo pomembna in ima jo T2 podpora! Ste vedeli, da pri T-2 več kot tri četrtine tehničnih težav rešijo med klicem, zato poseg na terenu sploh ni potreben? Preostalim uporabnikom pa T2 podporo zagotavlja ekipa več kot 80 terenskih tehnikov po vsej Sloveniji, ki je vedno v pripravljenosti.

T2 podpora se zaveda, da si uporabnik ne sme beliti glave z zapletenimi težavami, ko pa je z enim klicem ali s hitrim obiskom težava lahko hitro odpravljena! Zato usposobljeni svetovalec na drugi strani linije težavo preuči, jo oddaljeno popravi ali pa uporabnika prijazno vodi do rešitve.

Telekomunikacija | Avtor: Profimedia Profimedia

Kako hitra je lahko pisna pomoč?

Operaterji, ki zagotavljajo hitro podporo v pisni obliki, imajo v rokavu zmagovalnega asa. Pri operaterju T-2 preverjeno ne boste prikrajšani za hitro in učinkovito pisno pomoč! Na vaša vprašanja bodo prej kot v 8 urah odgovorili prek elektronske pošte ali kontaktnega obrazca na spletu. Prek spletnega klepeta na dnu njihove spletne strani pa vam bo strokovni svetovalec kar v živo pomagal do rešitve.

Novejši način komunikacije prek spletne klepetalnice vse bolj navdušuje, saj strankam zagotavlja takojšen odziv. Takšna možnost podpore T-2 brez dvoma povzdiguje v sam vrh telekomunikacijskih operaterjev pri nas, saj ponuja več kot povprečni uporabnik pričakuje od svojega operaterja.

Ekipa usposobljenih svetovalcev

Že minuta tehničnih težav v mobilni komunikaciji je lahko za uporabnika moteča. In dejstvo je, da uporabnik pogosto nima časa po več ur ali dni čakati na odgovor oddelka za tehnično podporo.

Ker uporabniki od telekomunikacijskega operaterja pričakujejo zanesljivost, hitrost in učinkovitost pri izvedbi, se mora operater zavezati, da bo podpora uporabnikom vedno hitro odzivna, razumevajoča, prijazna in hkrati strokovna. Mora pa biti v celoti učinkovita, brez nepotrebnega čakanja in skritih stroškov za posameznega uporabnika.

Strokovnost in zanesljivost sta vodili ekipe T-2 podpore, ki je uporabnikom na voljo prek številnih različnih kanalov, ki jih obvladuje več kot 100 usposobljenih svetovalcev. Lahko se pohvalijo s podatkom, da na več kot 50 % klicev odgovorijo prej kot v 30 sekundah.

Če ste si pripravljeni vzeti pol minute za klic, preizkusite delovanje T-2 klicnega centra in operaterjev za tehnično pomoč! Vabljeni tudi v poslovalnice, kjer se boste na lastne oči prepričali, da usposobljenost, strokovnost in prijaznost niso samo virtualne.