Uporabno
532 ogledov

Prihaja doba pristnosti

Manager, vodja, šef, podjetje, služba, sestanek Profimedia
Izzivi, s katerimi se je soočilo človeštvo v zadnjih dveh letih, so potrdili pomembnost komunikacije na vseh nivojih – med posamezniki, delodajalci, zaposlenimi, institucijami in nenazadnje blagovnimi znamkami. Kot ključna sta se izkazala zaupanje in pristnost, izpostavlja programski odbor 24. Slovenske konference odnosov z javnostmi (SKOJ).

Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) bo letošnjo, že kar 24. Slovensko konferenco o odnosih z javnostmi (SKOJ), ponovno organiziralo v živo, tema dogodka pa je PRistnost. Program bo pester, o tematiki pa bodo spregovorili različni domači in tuji strokovnjaki z različnih področij komuniciranja, managerji, psihologi, humoristi in drugi. Chaya Mistry, Sebastian Stępak, dr. Aleksander Zadel in Melita Joželj Nose, Jurij Dreo ter Gregor Lednik je zgolj nekaj strokovnjakov, ki bodo 12. in 13. maja nagovorili komunikatorje. 

SKOJ | Avtor: SKOJ SKOJ

Teorija in praksa z roko v roki

»Predstavili bomo tudi primere dobrih praks, ki jih je kar nekaj, kajti marsikatera organizacija je našla uspešen način, kako z ljudmi komunicirati pristno in na takšen način graditi dvosmerno komunikacijo, ki omogoča ohranjanje dobrega odnosa in zaupanja tudi ob morebitnem sporočanju negativnih informacij,« pa je povedal Jože Špiljak, vodja programskega odbora in mlajši partner v Herman & partnerji SK. Pristnost je po mnenju programskega odbora namreč srž vsega, temelj, na katerem se zgradi zaupanje, odnosi, uspešne zgodbe. Pomembna je tako na ravni komuniciranja delodajalca do zaposlenih, kot blagovnih znamk do kupcev in nenazadnje tudi med ljudmi samimi. »Če kaj, sta zadnji dve leti poudarili pomembnost iskrenosti v medsebojnih odnosih,« še dodaja Špiljak.

V dveh konferenčnih dneh se bo zvrstilo kar 15 predavanj, okroglih miz in delavnic, ki bodo nagovorile tako izzive kriznega komuniciranja, ki je bilo zadnji dve leti izrazito v ospredju, kot trajnostno, vodstveno in druge veje komunikacije, dotaknili pa se bodo tudi humorja, poguma in ravnotežja. 

SKOJ | Avtor: SKOJ SKOJ

 

Nagrada za komunikacijsko odličnost managerjev

Na dogodku bo podeljena tudi nagrada za komunikacijsko odličnost managerjev in managerk Primus, edino strokovno slovensko priznanje, ki prepoznava in nagrajuje komunikacijska znanja in veščina vodilnih v podjetjih oziroma organizacijah. PRSS to nagrado podeljuje skupaj z Združenjem Manager, in sicer managerjem in managerkam, ki poosebljajo odličnost v poslovnem komuniciranju. To pomeni, da imajo izjemne vodstvene in komunikacijske veščine, da soustvarjajo komunikacijsko strategijo podjetja oz. organizacije ter jo živijo in tako prispevajo k poslovnemu uspehu. Nagrajenci stremijo k temu, da v komunikacijo vključujejo vse javnosti, vse ciljne skupine, na vseh ravneh – od lokalne do mednarodne, visoko na njihovi vrednostni lestvici pa je vzpostavljanje dvosmerne komunikacije. Hkrati so tudi mnenjski voditelji, ki s svojimi prizadevanji gradijo boljšo družbo. Vse to pa je podčrtano z zavezanostjo najvišjim etičnim in profesionalnim načelom.

Nagrajenim managerjem in managerkam ter organizacijam, ki jih vodijo, Primus prinaša večjo prepoznavnost  in krepi njihov ugled. Ne samo nagrada, že sama nominacija je dokaz, da manager/ka visoko vrednoti pomen komuniciranja v svojem delovnem in širšem poslovnem okolju. To pa je sploh v (po)koronskem času cenjena vrednota in pomembna konkurenčna prednost, tudi za privabljanje talentov in za zadržanje odličnih kadrov v podjetju. 

SKOJ | Avtor: SKOJ SKOJ