Uporabno
5044 ogledov

Utemeljitelj športnih terencev, ki vas popelje kamorkoli

Toyota RAV4 Toyota
Športni terenci, znani kot SUV, so v zadnjem času izjemno priljubljeni. Nastajajo veliki in mali, robustni in elegantni, urbani in pustolovski ... A utemeljitelj tega razreda je en sam. Ime mu je RAV4.

Leta 1994 je Toyota predstavila avtomobil, ki je za vedno spremenil avtomobilsko pokrajino. Toyota RAV4 je postavila standarde novemu rodu SUV-avtomobilov, cestnih terencev. V 25 letih je na ceste zapeljalo 10 milijonov teh športnih terencev, kar dokazuje, da RAV4 predvsem zaradi svoje učinkovitosti, uporabnosti in zanesljivosti stopa po poti avtomobilskih legend.

Nova revolucija

Najnovejši RAV4 je nova vrsta avtomobila. Nikoli do zdaj svet ni videl športnega terenca, ki bi bil agilen, vodljiv, natančen in varčen kot hitra kombilimuzina ter znotraj kompaktnih mer ponujal toliko prostora. Toyota RAV4 Hybrid znova postavlja merila z jasnimi cilji: najbolj učinkovit pogon po odzivnosti in porabi, najboljše vozne značilnosti po vseh podlagah in brezkompromisna pomoč vozniku pri zagotavljanju varne vožnje.

Toyota RAV4 | Avtor: Toyota Toyota

V kompaktnem 4,6 metra dolgem avtomobilu so medosno razdaljo povečali za 30 mm na 2,69 m. Voznikov delovni prostor je izjemno udoben in izdatno nastavljiv. Kabina je zelo prostorna, širša in preglednejša. Nič ni prepuščeno naključju: tanjša sprednja stebrička ob vetrobranskem steklu omogočata boljši pregled nad cesto, k boljši vodljivosti pa pripomore znižana najvišja točka avtomobila.

Hibridno srce in športen duh

Toyota RAV4 | Avtor: Toyota Toyota

Toyotina hibridna tehnologija ima zelo dober izkoristek energije, majhno porabo in zelo nizke vrednosti izpustov. Električno samopreskrbni hibridni pogon ne pušča dvomov glede zmogljivosti: 180 km/h in sprint do stotice v le 8,1 sekunde.

Novi RAV4 še nikoli do zdaj ni tako dosledno bral ceste in tako suvereno držal stika s podlago. Hibridni električni vsekolesni pogon AWD je lažji, precej odzivnejši od klasičnega mehanskega štirikolesnega pogona. Novi RAV4 ima odgovore za vse vozne razmere in zna oprijem zagotoviti tudi tam, kjer je skozi vetrobransko steklo položaj videti brezupen. Vozniku je v pomoč tudi Trail Mode, novi sistem samodejno delujoče diferencialne zapore z omejenim zdrsom, ki je namenjen zahtevnejši terenski vožnji. Vklop funkcije zapore Trail Mode s stikalom Drive Mode za izbiro voznih programov da avtu zmožnost plezanja preko tistih najzahtevnejših odsekov, ki v določenih trenutkih posamezno kolo lahko dvignejo s podlage.

Tehnična trdnjava

RAV4 ima celovit nabor aktivnih varnostnih pripomočkov ščita Toyota Safety Sense: od samodejnega klica na pomoč pa do elementov avtonomne vožnje. S svojo umetno inteligenco, ki dosledno nadzira cesto, učinkovito preprečuje nesrečo in odpravlja stres za volanom. Zaradi kamere in natančnih radarskih valov RAV4 vidi širše in dlje ter prepozna nevarnost.

RAV4 ima tudi nadgrajen sistem za preprečevanje naleta, budno spremlja pešce, aktivni radarski tempomat varnostno razdaljo nadzira v celotnem hitrostnem območju, vse od 10 km/h naprej, kamera natančno bere prometne znake in aktivno nadzira meje vozišča. V temi varnostni ščit samodejno krmili svetlobni snop, da je voznik lahko osredotočen le na cesto in smer.

Toyota RAV4 | Avtor: Toyota Toyota

Ne glede ali se je treba sredi najhujšega sneženja odpeljati na primorsko avtocesto, ali pa nekje, daleč onstran peščene avtoceste v Namibiji, na ozkem peščenem kolovozu doline slonov poiskati kamp. Toyota RAV4 vas bo varno in udobno pripeljala do cilja.