Uporabno
74 ogledov

Za večjo finančno pismenost: da bodo digitalne poti Nove KBM bližje tudi starejšim

Nova KBM Nova KBM
Vse več ljudi uporablja spletno in mobilno bančništvo za upravljanje svojih financ in vsakodnevne bančne opravke. Po ugotovitvah raziskav Slovenci sodimo med finančno bolj pismene, izmed starostnih skupin pa so morda nekoliko presenetljivo v ospredju starejši od 60 let. Ko gre za digitalno pismenost, pa so marsikateri starejši v slabšem položaju. V Novi KBM si prizadevamo, da jim sodobne bančne poti na različne načine čim bolj približamo.

Bančništvo je ena redkih gospodarskih panog, ki že vse leto, odkar je bila razglašena pandemija koronavirusa, posluje tako rekoč nemoteno. Tudi v Novi KBM smo se namreč zelo hitro prilagodili spremenjeni situaciji in ob upoštevanju ukrepov za zaščito zdravja tako zaposlenih kot strank uspešno zagotavljamo finančne storitve tudi v teh zahtevnih in nepredvidljivih razmerah. Pospešili smo razvoj digitalnih rešitev in smo z našima nagrajenima spletno in mobilno banko, široko mrežo bankomatov in vrhunskim kontaktnim centrom strankam, še posebno starejšim, prihranili marsikatero pot v naše poslovalnice, obenem pa jim omogočamo opravljanje vse več najpomembnejših bančnih storitev kadarkoli in kjerkoli. Čeprav imamo največjo fizično mrežo kontaktnih točk, se lahko s spletnim in mobilnim bančništvom ranljivim skupinam najbolj približamo in jim olajšamo upravljanje financ od doma. Prepričani smo, da je to prava pot.

 

Ker se zavedamo, da lahko poslovanje na daljavo za nekatere starejše stranke pomeni izziv, smo v tem mesecu izdali zloženko, namenjeno prav njim. V njej nazorno predstavljamo, kako lahko z nekaj preprostimi koraki postanejo uporabniki spletne ali mobilne banke. Pri tem lahko strankam pomaga tudi kopica informacij in video nasvetov na spletni strani banke (https://www.nkbm.si/digital), na katerem koli koraku pa tudi podpora sodelavcev v našem sodobnem kontaktnem centru.

Nova KBM | Avtor: Nova KBM Nova KBM

Nataša Damjanovič, direktorica Poslovne mreže Nove KBM: "Bančništvo se hitro spreminja in tudi zato je nenehno finančno izobraževanje ljudi izjemno pomembno. Ker se čedalje več storitev seli na splet, je digitalna pismenost vse bolj ključna. V Novi KBM skrbimo za pregledno in celovito informiranje strank ter jim zagotavljamo strokovno podporo pri izbiri primerne finančne rešitve. Zato smo v marcu, ko se še posebno aktivno posvečamo finančnemu opismenjevanju, pripravili zloženko, namenjeno predvsem stanovalcem domov za ostarele po Sloveniji. Ko bodo razmere in ukrepi za preprečevanje epidemije dopuščali, jim bodo naši bančni strokovnjaki predstavili preprosto in priročno uporabo sodobnih digitalnih poti, ki lahko pomeni tako prihranek denarja kot časa oz. nenujnih obiskov bančne poslovalnice."

 

Nova KBM tudi med epidemijo koronavirusa nadaljuje nekatere že ustaljene aktivnosti, s katerimi skrbimo za celovito informiranost strank in višjo finančno pismenost. Na spletni strani smo zbrali vrsto koristnih informacij, ki so potrebne za ustrezno izbiro finančnih produktov v več življenjskih obdobjih in situacijah ter varno opravljanje bančnih storitev prek spleta. Dogodke, na katerih strankam predstavljamo teme, povezane z upravljanjem financ (npr. oblike financiranja, odgovorno kreditiranje, preudarno investiranje ipd.), pa smo zaradi varnostnih omejitev preselili na splet in so še naprej dobro obiskani.

S prijaznimi pozdravi,
 
 
Oddelek korporativnega komuniciranja
Sektor marketinga in komuniciranja
Nova KBM d.d.
Ulica Vita Kraigherja 4 | 2000 Maribor
080 17 70 | Bank@Net | Skype: NovaKBM | nkbm.si
Facebook  Linkedin  Instagram  youtube