Zdravje > Fitnes
60 ogledov

Tako do motivacije in prave drže

Programi bodo potekali pod vodstvom usposobljenih strokovnjakov. (Foto: Shutters Žurnal24 main
Kako pričeti z vadbo po tem, ko nekaj časa niste bili aktivni? Kako znova najti motivacijo? Začnite z vajami za držo.

Kako začeti z vadbo po tem, ko nekaj časa niste bili aktivni? Kako znova najti motivacijo? 

Gre za vprašanja, ki si jih zastavljajo mnogi, ki so z vadbo prenehali, ker niso videli razultatov ali jim je postala dolgočasna.

Zelo pomembno je, da si zastavite cilje in nato najdete korake, kako jih uresničiti, svetuje kineziologinja Urška Levstik, ki je trenutno zaposlena kot osebna trenerka na križarki v Avstraliji. 

Kot pravi, je prvo načelo vadbe raznolikost in dinamičnost. V kolikor niste pristaš skupinskih vadb in raje vadite doma, pa trenerka priporoča. da si najdete nekoga za dodatno motivacijo, bodisi partnerja ali prijatelja.

Fitness: Prava drža | Avtor: U. L. U. L.

Vadbi lahko dodate glasbo, ki bo služila za dodatno zabavo: "Cilj naj bo tudi konstistenca. Verjemite, v kolikor boste vadbo opravljali nekaj tednov in boste opazili rezultate, bo vadba postala uzitek. Cilja se ne doseze čez noč, vendar vsaka vadba steje," pravi in dodaja, da se je pred tem dobro pripraviti, odmisliti druge stvari, saj boste le tako dosegli rezultat, pa tudi vadba bo varnejša..

Za začetek vaje za dobro držo

Ker veliko bolečin in kroničnih težav izvira iz slabe telesne drže; glavoboli, bolečine in obrabe v ledvenem in vratnem delu hrbtenice in ker je najpogostejši razlog neprimerno obremenjevanje telesa, trenerka predlaga nekaj vaj.  

Fitnes: Prava drža | Avtor: U.L. U.L.

Po vsakodnevnem večurnem delu v prisilnem položaju, kot ga zahteva delo za računalnikom, prsne mišice postanejo zakrčene, hrbtne mišice pa so v stalnem razteznem polozaju. Trenerka zato svetuje, danajprej poskusite obdržati čimboljši položaj.

Kljub temu, da vam je uspelo pri drži, pa je še vedno dobro da na vsako uro in pol opravite še nekaj vmesnih vaj za izboljšanje drže. Levstikova predlaga 10 ponovitev v 3 serijah. Pri vaji z elastiko je zelo pomebno, da lopatici približate čim bolj skupaj.

Fitnes: Prava drža | Avtor: U.L. U.L.

Na koncu ne pozabite raztezati prsnih mišic. Položaj zadržite za 30 sekund in ga ponovite trikrat. 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.