Zdravje > Prehrana
11 ogledov

Kosmiči za mrzle dni

jogurt, kosmiči, zajtrk, žitarice Žurnal24 main
Za močan imunski sistem v času gripe in prehladov je pomembna redna in raznolika prehrana, ki pa naj vsebuje čim manj enostavnih sladkorjev in maščob ter čim več vlaknin in vitaminov. Za zajtrk so idealni tudi nesladkani kosmiči s hranljivimi dodatki.

"Vsi vemo, da je za dober imunski sistem pomembna raznolika in redna prehrana, predvsem pa je nujno, da se izogibamo rafineriranemu sladkorju in predelani hrani, ki vsebuje visok nivo sladkorja ter mastni hrani," pravi direktor Moj Müsli Matej Jurgele . Ravno zato je po njegovih besedah pomembno, da uživamo več hrane, ki je bogata z vlakninami, med katere spadajo tudi ovseni in pirini kosmiči, s katerimi lažje stabiliziramo nivo sladkorja v krvi. "Zelo pomembna sadeža, ki krepita imunski sistem sta jabolko in pomaranča, v zadnjem času pa se velik pomen daje tudi superživilom," dodaja.

Za krepitev imunskega sistema

Pri Moj müsli v času gripe in prehladov za zajtrk svetujejo skodelico že pripravljene mešanice muslijev Superživilko. "Ta je bogata z žitaricami, saj vsebuje pet vrst žit, ovsene kosmiče, ajdove kosmiče, ržene, pirine in ječmenove kosmiče. Za pravo mero superizma poskrbijo goji jagode, čija semena in konopljina semena in med drugim tudi jabolko, ki je bogato z vitaminom C," pojasnjuje Jurgele. Priporočajo tudi Zimski mix, ki poleg treh vrst žita vsebujejo antiseptik cimet, fige in pomaranče, ki so bogate z vitaminom C ter celicam imunskega sistema pomagajo v boju proti bakterijam in virusom.

"Opažamo, da je zelo veliko povpraševanja po superživilih goji jagode, chia, konopljina semena, presenetljivo malo ljudi pa v svoje mešanice dodaja rozine, lešnike, arašide – skratka dodatke, ki so precej prisotni v mešanicah, ki jih dobimo na trgovinskih policah," ugotavlja Jurgele. Pri Moj müsli si namreč lahko svojo mešanico pripravimo sami. Opaža tudi, da so ljudje pri izboru dodatkov drzni, in za dodatke pogosto izberejo mak, makadamijo, fige, jagode, mango, papajo, brazilski oreh, pistacije, dateljne in pomaranče.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.