Avtomobili: Z daljnega vzhoda se nam obeta podražitev

Foto: Toyota
Foto: Toyota
Toyota bo v luči višjih cen materialov, pomanjkanja mikročipov in zmanjšanih prihodkov povečala cene avtomobilov v Evropi in ZDA.
Oglej si celoten članek

Toyotini funkcionarji so že nekaj časa opozarjali na potrebo po spremembah, s katerimi bi se laže soočili z vse večjimi vstopnimi cenami surovin in energije in se izognili izgubam. Trenutno poskušajo predvsem ugotoviti, kakšno rast cen so njihovi kupci pripravljeni sprejeti.

Zaskrbljujoče Napoved o koncu obdobja poceni avtomobilov

Vodja odnosov z javnostjo Jun Nagata je ob objavi četrtletnega poslovanja omenil, da si zares razbijajo glave s tem, kakšna bodo ustrezna povišanja cen, poroča Automotive News Europe. Zvišanje stroškov bodo v prodajne cene avtomobilov prenesli v čim večji možni meri. Pri Toyoti so se sicer trudili, da bi brez tega uravnotežili stroške, ki so v obdobju med julijem in septembrom znašali dve milijardi dolarjev.

Foto: Toyota Toyota corolla

Toyota je cene že doslej usklajevala z rastjo stroškov surovin in rastjo inflacije, zdaj pa bi radi k temu pristopili še bolj agresivno. Vodja računovodstva Masahiro Yamamoto je omenil, da so doslej cene usklajevali enkrat do dvakrat letno, zdaj pa bodo morali povečati frekvenco teh usklajevanj.

Začetek krize? Začetek krize? Kupci preklicujejo nakupe avtomobilov

Toyotini funkcionarji dodajajo, da so te prilagoditve omejene tudi s pričakovanji kupcev v posameznih segmentih, predvsem ko gre za modele, ki so že dolgo v prodaji. Takšna sta toyoti corolla in camry. Nagata je dodal, da kupci v ZDA denimo pričakujejo, da bodo za corollo plačali od 25 do 30 tisoč dolarjev.

Foto: Gregor Prebil Toyota camry

Pri Toyoti so se za revizijo cen odločili potem ko so ob koncu druge četrtine fiskalnega leta, ki se je zaključila 30. Septembra, zaznali občuten padec pri dohodkih. Posledično so zmanjšali tudi pričakovanja za letošnje fiskalno leto.

Avto Marže avtomobilske industrije bodo manjše

Zdaj načrtujejo, da bodo do konca fiskalnega leta, ki se zaključi 31. Marca 2023, izdelali 9,2 milijona avtomobilov. Prvotni načrt je bil proizvodnja 9,7 milijona avtomobilov. Za zmanjšanje načrta med drugim krivijo pomanjkanje polprevodnikov. Dodajajo, da je najhujše v tem pogledu že mimo, vendar še vedno ostaja veliko negotovosti, saj je med okoli 1.000 polprevodniki, ki jih rabijo za avtomobile, vsaj nekaj takšnih, ki jih bo še vedno primanjkovalo.

Slovenija Največji prodajalec avtov pri nas: Poti nazaj ni več

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 10:15 4. November 2022.

    v 3eh letih so nova vozila podražili za več kot 30% pa še ni dovolj. dajmo zaokrožit na 40k€ za …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.