Hondin mestni električar končno v Sloveniji

Foto: Honda hoda e Foto: Honda hoda e Foto: Honda hoda e Foto: Honda hoda e Foto: Honda hoda e Foto: Honda hoda e Foto: Honda hoda e Foto: Honda hoda e
Slovenski uvoznik Honde je k nam pripeljal svojo največjo novost letošnjega leta, električno hondo e.
Oglej si celoten članek

Pri Hondi pravijo, da je honda e njihov pogled v prihodnost, saj ima vse lastnosti, ki jih bodo vsi njihovi modeli imeli do leta 2030. Pravijo, da je najbolj uporabna v urbanem okolju, kjer pomaga zmanjšati emisije.

Avto Honda rešuje stvari po svoje

Je tudi povsem povezana in lahko sodeluje tudi pri upravljanju energije, saj lahko elektriko iz baterije  tudi oddaj v hišo ali električno omrežje. Pri njenem razvoju je bila ključnega pomena tudi velikost, zato ji majhne mere in okretnost omogočajo obvladovanje mestnih ulic, baterija pa je na ta račun manjša in z manjšo kapaciteto.

Foto: Honda hoda e

Honda e, ki oblikovno v osnovi izhaja iz honde civic prve generacije, torej je na sodoben način tudi retro, je zato predvsem majhen avtomobil, ki v dolžino meri manj kot štiri metre, z medosno razdaljo 2.530 milimetrov pa omogoča dovolj prostora za štiri potnike.

Nova honda V Slovenijo jih bo pripeljalo petnajst

V notranjosti sicer izstopa predvsem trak zaslonov, ki poteka preko vse širine armaturne plošče, sestavljajo pa ga 8,8-palčni zaslon digitalnih merilnikov, 12,3-palčna zaslona infozabavnega sistema, ki ju lahko uporabniki kombinirajo na različne načine, ter 6-palčna zaslona, ki prikazujeta sliki vzvratnih kamer, ki sta nadomestili klasična vzvratna ogledala. Honda e je tudi izčrpno povezljiva in se tudi posodablja na daljavo.

Avto Nova honda stavi na obliko. Kakšna bo cena?

200 kilometrov

Kot torej poudarjajo pri Hondi, bo honda e predvsem mestni avtomobil, zato so ji namenili kompaktno baterijo s kapaciteto 35,5 kilovatne ure, ki zadostuje za malo več kot 200 kilometrov vožnje. Iz  nje se napaja elektromotor z navorom 315 njutonmetrov in močjo 100 kilovatov (oziroma 113 kilovatov v različici advance), ki je vgrajen zadaj in hondo e preko zadnjih koles v devetih sekundah pospeši do 100 kilometrov na uro. Dodajmo še, da honda e omogoča tudi vožnjo zgolj s pedalom plina in zagotavlja tudi več stopenj rekuperacije energije zaviranja.

Kmalu! Takšna bo oblika prihodnje honde civic

Foto: Honda hoda e

Baterijo honde e je sicer mogoče na hitri polnilnici polniti z enosmernim tokom z močjo do 50 kilovatov, ko je za 80 odstotkov kapacitete potrebne dobre pol ure, doma pa poleg polnilnika s šuko vtičnico ponujajo tudi zidni polnilnik z močjo 7,4 kilovata, ki za polno baterijo potrebuje dobre štiri ure.

Predogled novega modela Hondina retro revolucija v oblikovanju

Več bomo lahko o hondi e povedali, ko jo bomo preskusili, za zdaj pa omenimo še, da bo pri nas osnovna honda e na voljo za najmanj 35.990 evrov , za močnejšo različico honda e advance pa bo treba odšteti vsaj 39.990 evrov. Od tega lahko seveda odštejete subvencijo EKO sklada RS v višini 6.000 evrov, zato so končne cene primerno nižje.

Foto: Honda hoda e

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 23:03 23. November 2020.

    Tako igračko bi takoj vzel za drugi avto ampak definitivno ne za to ceno.

  • 15:45 23. November 2020.

    40.000 EUR za to igracko ? Za tak denar dobis ze konkretnega Nemca !

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.