Resnica o tržnih deležih med elektrificiranimi avti

Foto: PRIMA
Foto: PRIMA
Znamka iz ZDA je lani zavzela Evropo.
Oglej si celoten članek

BMW je pripravil zanimivo poročilo o tržnih deležev pri električni mobilnosti v lanskem letu. V njem je prikazal, kako se je znamka umestila pri prodaji avtomobilov, ki jih poganja bodisi povsem električni pogon ali pa so priključni hibridi. Podatki vključujejo tudi Slovenijo. 

Čeprav graf vključuje kombinacije elektrificiranih pogonov, pa je z njega razvidno, da je znamka Tesla resnično v naletu. Potem ko je šele pred enim letom v Evropi uradno predstavila model 3, ji je uspel skok na prvo mesto.

Foto: BMW Prodaja električnih avtov 2019

Med vsemi elektrificiranimi modeli (seznam ne vključuje klasičnih hibridov) je Tesla z velikim naskokom postala znamka številka 1, pa čeprav ima v portfoliju samo baterijska vozila.

Po podatkih JATO je bil denimo septembra model 3 enajsti najbolj prodajan avto nasploh v Evropi in je le za malo zaostal za takšnim težkokategornikom, kot je renault captur.

Če bi primerjali samo statistiko baterijskih vozil, potem ima Tesla zelo visok, okoli polovičen delež, z glavnimi trgi na Nizozemskem, Norveškem in v Veliki Britaniji.

200 mio € Dobil sem vabilo šefa BMW in premierja bavarske vlade

BMW, ki ima električnega i3 in pestro paleto priključnih hibridov, je po primerjavi baterijskih in PHEV vozil na drugem mestu kot edina znamka z dvomestnim deležem, sledita pa Renault in Volkswagen.

Foto: BMW Prodaja električnih avtov 2019

Kalvarija lastnika Živ komaj ušel iz gorečega avta, ki ga zdaj noče nihče reciklirati

Globalna slika je vsaj glede primata Tesle identična - tudi tu je v veliki prednosti. S te primerjave je razvidna moč dveh kitajskih znamk, BMW je edina evropska znamka nad petimi odstotki.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.