V Slovenijo jih bo pripeljalo petnajst

Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid
Slovenski uvoznik Honde je na naš trg pripeljal novi jazz, ki bo na voljo le v hibridni obliki.
Oglej si celoten članek

Na predstavitvi novega jazza hibrid so opozorili na Hondine načrte, po katerih naj bi do leta 2030 v svetovnem merilu elektrificirali dve tretjini prodanih vozil, vse ključne modele, ki jih prodajajo v Evropi, pa bodo na tak ali drugačen način elektrificirali do leta 2022.

Avto Kaj ima novi jazz od formule 1?

Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid

Nadaljevanje elektrifikacije

Lansko leto so sicer projekt elektrifikacije začeli s hondo CR-V hibrid, letos ga nadaljujejo z jazzom hibrid in hondo e, kot rečeno pa bodo prej kot v dveh letih elektrificirali tudi preostale modele v ponudbi. Honda se sicer lahko pohvali tudi kot eden od pionirjev hibridne tehnologije, ki so jo leta 1999 uvedli s svojim prvim hibridom hondo insight. Leta 2002 so hibride začeli prodajati v Evropi, leta 2012 pa je skupna prodaja Hondinih hibridnih avtomobilov v Evropi dosegla milijon. Jazz so prvič hibridizirali v drugi generaciji leta 2011.

Hondin jazz Honda povsem predrugačila glasbo za Evropejce

Hondo jazz sicer prodajajo po vsem svetu, izdelujejo pa ga v desetih tovarnah v osmih državah. V globalnem merilu so jih doslej prodali več kot 7,5 milijona, v Slovenijo pa jih je v štirih generacijah od leta 2001 pripeljalo 2.486. K temu naj bi pripomogle tudi ključne lastnosti, ki so skupne vsem generacijam: pametna zasnova in prostornost, zanesljivost in solidne vozne lastnosti.

Avto Bravo Honda, končno je nekdo rekel bobu bob!

Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid

Precej izboljšav

Kot pravijo pri Hondi, bo jazz tudi z novo generacijo udoben, funkcionalen in praktičen avtomobil s preprosto funkcionalno obliko. Izpostavljajo predvsem zelo tanek stebriček A, s katerim se je precej izboljšal voznikov razgled nad dogajanjem pred avtomobilom, z boljšo nosilno strukturo so izboljšali sedeže, v zvočno bolje izolirani kabini je več mehkih materialov, ohranili pa so tudi izdatno prilagodljivost sedežev, vključno z možnostjo dviga zadnjega sedala, s katerim med sprednjimi in zadnjimi sedeži nastane praktičen prostor za prevoz visokih tovorov.

Avto Honda rešuje stvari po svoje

Izboljšan je tudi Hondin infozabavni vmesnik connect, z vstopnim zaslonom, na katerem so aplikacije obarvane glede na kategorijo, poskrbeli pa so tudi za poličko, na kateri lahko voznik varno nasloni roko. Njegov odzivni čas so izboljšali za več kot polovico. Jazz bo postal tudi izdatno povezan avto, a šele čez dobrega pol leta, ko bodo pri Hondi uredili formalnosti. Izboljšani so tudi varnostni sistemi, ki v jazzu temeljijo na širokokotni kameri, za katero pri Hondi pravijo, da je bolj učinkovita kot dosedanji sistem s kombinacijo kamere in radarja in s širšim vidnim kotom omogoča več možnosti. Jazz je kot prvi predstavnik svojega segmenta opremljen tudi z desetimi zračnimi vrečami.

Preizkus Hibrid, ki ne potrebuje menjalnika

Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid

Električno usmerjeni hibrid

Za premikanje jazza bo pri nas skrbel samo hibridni pogonski sklop, kombinacija 72-kilovatnega bencinskega motorja, ki deluje po Atkinsonovem ciklusu, 80-kilovatnega elektromotorja in 70 kilovatnega generatorja. Pogon je podoben kot v hondi CR-V hybrid, saj bencinski motor v večini režimov zgolj proizvaja elektriko, ki se – v sodelovanju z litij-ionsko baterijo, ki izravna električna nihanja -porabi za napajanje pogonskega elektromotorja, le pri visokih hitrostih pa se neposredno priklopi na kolesa in samostojno skrbi za pogon.

Avto Honda si upa. 10-letna garancija za motor!

In koliko novcev bo treba odšteti za novi jazz hibrid. Z osnovni opremo comfort bo stal najmanj 21.990 evrov, z najboljšo opremo executive 25.990 evrov, vmes pa bo še oprema elegance, za katero bo treba odšteti 23.890 evrov. Pri Hondi sicer pravijo, da ne bodo ponudili promocijskih popustov, načrti v Sloveniji za letos pa so omejeni na petnajst avtomobilov. Honda je sicer v mednarodnem merilu predstavila tudi križanski jazz crosstar, ki pa ga pri nas za zdaj ne nameravajo ponuditi.

Trk iz boka Jazz prinaša revolucijo na področju zračnih blazin

Foto: Saša Despot Honda Jazz hibrid

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.