Pri nas vsak drugi prodani nov avtomobil spada v segmenta A in B, vključno s segmentom C (tako imenovanim golfovim razredom) pa predstavlja kar tri četrtine trga. Kljub nižji ceni tovrstnih modelov pa danes prodajalci težko najdejo kupca za model brez klime. Ta je skoraj tako zaželena kot recimo servo volan. Del serijske opreme po zakonu je tudi ABS-, do 2012 pa najverjetneje tudi ESC-sistem.
Najcenejša dacia sandero
Daleč najcenejši model na trgu je dacia sandero, ki s štirimi metri dolžine ponudi dovolj
prostora štirim odraslim. Tehnika in motorji so Renaultovi, opreme je v osnovi (zelo) malo. Na repu
deseterice je presenetljivo še en model te romunske znamke, in sicer model logan MCV, ki s štirimi
metri dolžine in pol (sicer proti doplačilu) ponudi prostor največ sedmim potnikom. Med deseterico
se nahajata tudi dva slovenska izdelka, in sicer model twingo in pravkar že drugič prenovljeni clio
storia. Twingo za zmerno ceno poleg dinamične podobe ponudi tudi nadpovprečno prostorno in
prilagodljivo notranjost.
|
Daleč najcenejša je dacia, ki ima znotraj deseterice še enega predstavnika. © Žurnal24 Grafika |
Med deseterico najdemo še rahlo ostarelega sparka, ne preveč tržno uspešnega volksagen foxa, na drugem mestu pa se nahaja še vedno zelo prikupna in okretna fiat panda. Deseterico pa konča punto prejšnje generacije, kjer za osnovno ceno med drugim dobite tudi klimo.
KOMENTAR:
Da je trg v prejšnjih letih preveč rasel, že vrabčki čivkajo, ampak kot pravi
rek Po bitki je lahko vsak general, zdaj vsi pametujejo, da je bil padec neizogiben. Za zdajšnje
stanje pa kljub vsemu ni odgovoren kupec.
Ta se vede racionalno in ne bo šel v salon po avto, če ne ve, kako ga bo plačal. Ampak tudi to je za nekaj dobro. Zdaj se bo pokazala realna slika – kdo je letih ekspanzije ravnal kot dober gospodar in kdo ne. Ne strinjam pa se s tržnimi prijemi nekaterih prodajalcev. Mnogi namreč na veliko oglašujejo subvencije, čeprav so te še zelo daleč od realnosti.