Porsche utrjuje svojo vlogo na področju razvoja hibridnih vozil. Prototip 918 spyder združuje vrhunske tehnologije dirkalnikov z električnim pogonom: po eni strani dosega nizke emisije CO2 (70 g/km) in majhno porabo goriva (3,0
l/100 km), po drugi strani pa se lahko pohvali z voznimi lastnostmi pravega super športnika, saj za pospešek 0–100 km potrebuje manj kot 3,2 sekunde, razvije najvišjo hitrost več kot 320 km/h, severno zanko na Nürburgringu pa prevozi v manj kot 7:30 min, kar je celo hitreje od Carrere GT.
918 Spyder je eden izmed treh modelov s hibridnim pogonom, ki jih Porsche premierno predstavlja na ženevskem avtomobilskem salonu 2010. Ta trojček, ki ga sestavljajo novo športno terensko vozilo cayenne S hybrid z vzporednim hibridnim pogonom, dirkalnik 911 GT3 R hybrid z električnim pogonom sprednje preme in rotacijskim shranjevalnikom električne energije
ter 918 Spyder, 2-sedežni športnik s sredinsko vgrajenim motorjem in hibridno tehnologijo, ki omogoča priklop na električno omrežje, poleg širokega spektra novih pogonskih rešitev dokazuje tudi inovativnost znamke Porsche, pionirja na področju hibridnega pogona.
13
ogledov
300 km/h z nizko porabo
Porsche je v Ženevi predstavil koncept športnega avtomobila s sredinsko vgrajenim motorjem, ki se lahko pohvali z varčnim pogonom z nizkimi emisijami škodljivih izpušnih plinov.