Avto
128 ogledov

308 CC še vedno zapeljivec

Peugeot 308 CC
1/26
Gregor Prebil
Peugeot 308 CC po prenovi ostaja lepotec, LED-osvetlitev spredaj in udobna ter bogato opremljena notranjost pa mu dajeta že pridih premium vozila. 200 konjskih moči, kolikor jih iztisne 1,6-litrski turbobencinski motor, je le pika na i.

Po prenovi so oblikovne spremembe najbolj vidne na sprednjem delu vozila. Mere ostajajo enake kot pri predhodniku, spremembe pa poudarjajo atletsko noto vozila. Na novo so ustrojili odprtino za zrak in jo obrobili s kromom, sprednji žarometi so podkrepljeni z LED-tehnologijo dnevnih luči, ksenonsko dinamični žarometi pa so v temnejši barvi titana. Novinca boste prepoznali po novem emblemu, ki smo ga spoznali že pri novi limuzini 508, krasi pa nos vozila. Pozdravljamo, da so zadek spremenili le minimalno. Že tako atraktivno "ritko" krasi nov športni odbijač, dodana je letvica iz kroma, logotip pa je za razliko od predhodnika pomaknjen nekoliko višje.

Notranjost paša za oči
Čeprav je o obliki govoriti subjektivno, pa 308 CC še bolj navduši, ko je slečen. Takrat nas ni motil tudi močnejši piš vetra, saj smo zgolj uživali v elegantni notranjosti. Testnik je bil bogat z najvišjo stopnjo opreme feline. Električno pomični sedeži spredaj in armaturna plošča v notranjosti so oblečeni v atraktivno rjavo usnje, nekvalitetne plastike ali slabo sestavljene spoje notranjih elementov boste iskali zaman. Veliko je kroma, gumbi in merilniki so pregledni in logično razporejeni. Osrednje mesto pripada velikemu zaslonu, ki se ob zagonu motorja samodejno dvigne. K dodatnemu udobju pripomore zelo dober audio sistem z JBL ozvočenjem.

Peugeot 308 CC | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Pogrešali smo odlagalne površine
Prostora za voznika in sovoznika je na sprednjih sedežih z integriranimi vzglavniki povsem dovolj, zadaj pa se je treba stisniti. Sedeža zadaj sta ob dolgih poteh bolj primerna za prevoz dodatne prtljage. Pogrešali smo podajalce varnostnih pasov, saj se je treba po pas obračati daleč nazaj, in več odlagalnih površin, predvsem stojala za pijačo. Težave s preglednostjo reši sistem pomoči pri parkiranju. Parkirni senzorji v povezavi z zelo natančnim detektorjem preprek tako spredaj kot zadaj delujejo zelo dobro. CC je uporaben v vseh letnih časih. Ventilacijske odprtine na naslonjalu sedežev, ki ventilirajo topel zrak okoli sedežev voznika in sovoznika, poskrbijo, da nas ne bi zeblo, če tudi to ni dovolj, lahko potnika spredaj hitro ogrejeta tudi sedeže. Samo zlaganje strehe, ki se začne, ko voznik s pritiskom na gumb začne postopek, je paša za oči. CC se iz kupeja v kabriolet prelevi v 20 sekundah, petih manj kot to za primerjavo zmore volkswagen eos.

Odličen pogonski agregat, menjalnik ne zadovolji
Pogonski stroj, ki je poganjal testni avtomobil, je bil 1,6-litrski turbobencinski THP motor s 147 kilovati moči (200 KM), 275 NM navora pa ima na voljo že pri 1.700 vrtljajih v minuti. Agregat, ki se je udomačil že v športnem modelu RCZ, preseneti z zelo močnim in športnim zvokom, v katerem smo uživali ob spuščeni strehi. Motor je zelo odziven že v nizkih vrtljajih in se rad pusti vrteti.

200 konjskih moči se na cesto prenaša s pomočjo ročnega šeststopenjskega menjalnika, ki je premehek in včasih premalo natančen, za povrh vsega pa so hodi med prestavami predolgi. Hitro športno pretikanje odpade. Škoda, glede na odličen pogonski agregat. Vseeno vas pri bolj sproščeni vožnji ne bo razočaral. Prevelik ostaja tudi volanski obroč. 200 konjičev avtomobil z mesta do 100 km/h požene v 8,3 sekunde, najvišja hitrost pa je 240 km/h, kar je več kot potrebuje povprečni voznik. Ob spuščeni strehi vožnja nad 120 km/h zaradi izrazitega hrupa in vrtinčenja vetra ni priporočljiva.

Peugeot 308 CC | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Na cesti stabilen
Zadovolji dobro podvozje. Čeprav je mehkejši od konkurence, pa se v hitrih zavojih ne bo hitro predal. 308 CC na 18-palčnih kolesih trdno stoji na cesti, nagibanja karoserije ne boste občutili, zadovoljil pa nas je tudi dober zavorni sistem in natančen ESP. Povprečna poraba devetih litrov pri kombiniranem ciklu vožnje na testu ni bila pretirana.

Morda bi lahko rekli, da je to bolj ženski kot moški avto, mi pa dodajamo, da je to več kot le prevozno sredstvo. Vožnja z njim je pravi užitek, kar pa prinese tudi precej višjo ceno. Osnovna cena 31.450 evrov je še znosna, vsi luksuzni in tehnološki dodatki pa jo v primeru testnika dvignejo za dodatnih 6.420 evrov.

Podatki o vozilu: (Peugeot 308 CC, 1,6 THP feline)
Motor: 1.598 cm3
Vrsta: štirivaljni turbobencinski
Moč: 147 kW (200 KM) pri 5.500 vrtljajih na minuto
Navor: 275 pri 1.700 vrtljajih na minuto
Poraba: 9,0 litra/100 km (mešani cikel - test), 162 gramov CO2
Zmogljivosti: 240 km/h, 8,3 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.440x1.817x1.426, medosna razdalja 2.605, prtljažnik (v litrih): 226–403
Cena: 31.450/37.870 EUR (osnovni testni/testni z dodatno opremo)

Komentarjev 1
  • wonn 16:58 15.september 2011.

    Pravi lepotec,prav tako 207 CC , cena se pa začne za 308 cc- 24 250 seveda z 120 KM ;)