Avto
14 ogledov

Audi exeu še vedno za zgled

Seat exeo
1/12
Seat
Seat bo na avtosalonu v Frankfurtu predstavil osveženi model exeo, ki bo na ogled v obeh karoserijskih izvedenkah. V primerjavi z aktualnim modelom bo bolj dinamično in športno oblikovan, z dodelano notranjostjo in izboljšanim dvolitrskim TDI-motorjem.

Od jeseni bo seat exeo na tržišču dostopen s prenovljeno podobo. Španska limuzina D-segmenta prinaša bolj športen videz, še vedno pa opozarja na vez z Audijem. Na prvi pogled je opaziti bolj prefinjene sprednje in zadnje žaromete z LED-osvetlitvijo po vzoru Audija, nova je maska hladilnika, kot tudi platišča, ki so 17- in 18-palčna.

Manj izpustov, nižja poraba
Izboljšali so tudi notranjost. Kupci si bodo lahko omislili sedeže, oblečene v usnje, prenovljen in v usnje oblečen je tudi športni volanski obroč, ki spominja na tiste iz premium vozil. 4,66 metra dolga limuzina ponuja prostor petim, karavanska ST-različica pa ponuja več prostora s prtljažnikom prostornine 442 litrov, ki ga je mogoče povečati na 1354 litrov. Obstoječi dvolitrski TDI-motor z vbrizgom common-rail je izboljšan in zdaj v ozračje izpusti 7 g CO2/km manj kot prej. Izvedenka z močjo 88 kilovatov (120 KM) v kombinaciji z ročnim menjalnikom v zrak izpusti 129 g CO2/km, pri karavanskem modelu pa 132 g/km. Povprečna poraba goriva je prav tako nižja, za limuzino je 5,2 L/100 km, karavan porabi 0,1 litra več.

Menjavanje prestav na volanu
Seat kot alternativo ročnemu menjalniku ponuja menjalnik multitronic s prestavnimi ročicami na volanskem obroču. Opcijsko je na voljo za različico z 2.0 TDI-motorjem s 105 kilovati in 2.0 TSI s 147 kilovati. Kupcem bo še naprej na voljo vstopni bencinski 1.8 TSI-motor v izvedenki z 88 kilovati moči (120 KM).

Sedem zračnih blazin
Kot del standardne opreme je vključenih sedem zračnih blazin, tudi za kolena, ESP, ABS ... Oprema hi-tech, ki je na voljo za doplačilo, je obsežna, na seznamu pa so med drugim navigacijski sistem, biksenonski žarometi in ozvočenje Bose.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.