Le redki športni terenci, sploh tako veliki kot je audi Q7 nove generacije, so tako civilizirani. Trilitrski turbodizelski motor je uglajen, tih in zelo zmogljiv. Osemstopenjski menjalnik je hiter in pomaga pri nižji porabi, ki pa je vseeno desetlitrska. Vožnja je tiha, pa čeprav vozimo hitro. So pa tudi področja, kjer ga je konkurenca prehitela.
Dolgih deset let je na cesti vztrajala prva generacija modela Q7. A zaradi tega tudi v zadnjih letih življenja predhodnika prodajne številke niso bile slabe, kvečjemu zelo dobre.
Kljub mlajši konkurenci se je prodajal uspešno, a napočil je čas za menjavo generacije - videz ni vse, avtomobilska tehnologija napreduje veliko hitreje kot pred 10 leti, ko je zapeljal na ceste. Zdaj je standard tudi v luksuznih športnih terencih, ki ga narekujejo premium znamke, visok – to morajo biti najbolje opremljeni avtomobili, ki tudi v dinamiki ne smejo preveč zaostajati za limuzinami.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
tako velik in luksuzen avto, še vedno pa ni nekaj zelo osnovnega in nujno potrebnega! Odlagališče za telefon!
107k za dizla...no way