Avto
30 ogledov

Avto, ki so ga vsi čakali

Toyota GT 86
1/20
Žurnal24 main
86. Toliko milimetrov v premeru merita odprtini zadnjih tromb toyote GT 86. In 86 milimetrov sta hod posameznega bata ter njegov premer v štirivaljnem atmosferskem motorju.

Že ti trije podatki povedo, kako natančno preračunano je vse pri toyoti GT 86. Tako natančno, da zveni že preprosto. 200 atmosfersko doseženih konjskih moči (147 kilovatov), 200 Nm navora, 1.200 kilogramov. Da, vse se ujema, vse je podrejeno izključno vozniku.

Toyota GT 86 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
Avto je visok manj kot 1,3 metra, sedi se le 40 centimetrov nad asfaltom, težišče je komaj šest centimetrov višje. Za to lastnost je zelo zaslužna zasnova motorja bokser z nasproti si ležečimi valji, ki je bil razvit v sodelovanju s Subarujem. Zelo rad in zelo visoko se vrti; takrat v kabino prihaja športni trušč, ki voznika in sopotnika ne pušča hladnega. Resda gre za zasnovo kompaktnega kupeja 2 + 2, a sedenje na zadnjih dveh sedežih bi pomenilo mučenje prijateljev. Moč, kratki hodi menjalnika, zadnji pogon in blizu ideala razporejena masa 53 : 47 so izvrstne predispozicije za uživaško vožnjo. Zabave z odnašanjem zadka je ob natančnem in pokončno postavljenem volanu veliko.

Toyota GT 86 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
Pozabite na trpežne, a po videzu in vožnji ne ravno vznemirljive toyote zadnjih generacij. Pri GT 86 so očitno inženirjem popustili ventili in so si dali duška ter sedanjost povezali z znamkino bogato športno preteklostjo. GT 86 je ena od najcenejših vstopnic med surove športne užitke. Ni avto za vsakdanjo rabo, težko bi tudi govorili o vrhunsko ukrojeni notranjosti. Kar šteje, je športna vsebina, te pa je zelo veliko.

Podatki o vozilu: toyota GT 86 (sport)
Motor: bencinski, štirivaljni, atmosferski
Prostornina: 1.998 cm3
Največja moč: 147 kW (200 KM) pri 7.000 vrtljajih
Najvišji navor: 200 Nm pri 6.600 vrt./min.
Testna poraba: 8,7 litra/100 km (mešani cikel), izpust 160 g CO2/km
Zmogljivosti: 225 km/h, pospešek 7,6 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D, Š, V): 4.240, 1.775, 1.285 mm; medosna razdalja: 2.570 mm
Prtljažnik: 243 litrov
Cena: 31.800/33.300 evrov (vstopni/testni)

Komentarjev 3
  • sash77 20:59 26.december 2012.

    Številke ne povedo vsega o avtih. Gre se za vozne lastnosti, za občutek vožnje, in obvladovanje teh "karakteristik".

  • GeRo 12:56 26.december 2012.

    ojoj....in kateri podatek je tako hud da ti nudi "surove športne užitke"??!! Kolikor gledam podatke, karakteristike avta...nič posebnega. Poceni pa tudi glih ni. Nič me ni fasciniralo, da bi si zaslužil napis "sport".

  • Fertel 11:46 26.december 2012.

    Ja, ta avto so res vsi čakali - če mislite elite, potem to drži.