Avto
4 ogledov

BBC: Ne vemo, o čem govori Clarkson

Jeremy Clarkson EPA
Prah okoli oddaje Top Gear se tudi po izbiri novega voditelja še ne poleže. BBC in Jeremy Clarkson spet na nasprotnih bregovih zaradi izjav, kdo koga hoče oziroma noče.

BBC je zanikal navedbe Jeremyja Clarksona, ki jih je ta izjavil v intervjuju za The Sun, češ da ga je še minuli teden osrednja britanska medijska hiša vabila, naj se vrne in znova prevzame vodenje popularne oddaje Top Gear.

55-letnik je izjavil, da je bil prejšnji teden na sestanku z visokim članom BBC-jevega vodstva, ta pa mu je ponudil možnost povratka in to tik preden so najavili, da bo novi voditelj postal Chris Evans. A "Jezza" je po lastnih besedah ponudbo zavrnil, saj da se je v vmesnem obdobju od marčevskega suspenza zaradi napada na producenta v njem v odnosu do BBC nabralo preveč stvari. Še posebej je zameril, da je ravno iz vodstva menda nanj letela primerjava s pedofilom Jimmyjem Savilom. 

BBC se zahvaljuje in išče sveže obraze

A BBC se je v petek popoldan že odzval in zatrdil, da Clarksonu niso ponudili nikakršne pogodbe ter da svojemu nekdanjemu kolegi želijo obilo uspeha pri nadaljnjem delu.

Tega očitno Clarksonu ne primanjkuje, saj naj bi že v nekaj tednih uradno naznanil svoje načrte. Po poročanju The Guardiana se trenutno zanj in za njegove usluge potegujejo še trije medijski velikani - britanska hiša ITV ter ameriška Netflix in Amazon. Clarksonu bosta po vsej verjetnosti tudi v bodoče sledila dosedanja sovoditelja James May in Richard Hammond. Na drugi strani pa je BBC objavil avdicijo, s katero za Chrisa Evansa iščejo sovoditelje za naslednjo sezono Top Geara. 

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.